Dima Bilan (Victor Nikolaevich Belan).

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

En ole kuullutkaan koskaan.

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Mitä mieltä olette kyseisestä laulajasta? Minusta hän on huippu! Katsokaa YouTubesta. Jos ette tiedä mistä, kysykää minulta. Hauskoja arvostelemis-hetkiä!

Vierailija

Tarkoitatko Venäjän euroviisuedustajaa tänä vuonna? Minun mielestä Venäjän euroviisuedustajan nimi oli Dima Bilan, mutta en ole varma. Minun mielestä hän on tosi hyvä laulaja.

Vierailija

jonzkuaku kirjoitti:En ole kuullutkaan koskaan.

Hän on Venäläinen POP-laulaja joka voitti tänä vuonna Euroviisut biisillä Believe/Believing. Mene YouTubeen ja pistä hakuun Dima Bilan - Believe tai pelkkä Dima Bilan. Olen varma että sinustakin hän on huippu (tietysti silloin kun katsot videon).

Vierailija

Mistä katsoitte kun hän oli euroviisuissa? TV:ssäkö? Toivottavasti Bilan saa edustaa Venäjää seuraavanakin vuonna Moskovassa!

Vierailija

Nuno kirjoitti:Tarkoitatko Venäjän euroviisuedustajaa tänä vuonna? Minun mielestä Venäjän euroviisuedustajan nimi oli Dima Bilan, mutta en ole varma. Minun mielestä hän on tosi hyvä laulaja.

Dima Bilan on hänen taiteilija-nimensä. Victor Nikolaevich Belan on hänen oikea nimi. Tosi hyvä POP-laulaja.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Ankkarock kirjoitti:Dima Bilan on hyvä laulaja. Mielestäni hän oli Euroviisujen parhain heti suomen jälkeen.

Ääh! Pakko se on kai tunnustaa että Dima Bilan oli euroviisujen parhain laulaja, ja ansaitsi voittonsa.

Mahtava artisti

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:

Ankkarock kirjoitti:Dima Bilan on hyvä laulaja. Mielestäni hän oli Euroviisujen parhain heti suomen jälkeen.

<br />

Ääh! Pakko se on kai tunnustaa että Dima Bilan oli euroviisujen parhain laulaja, ja ansaitsi voittonsa.<br />

Mahtava artisti

Niin on! Dima Bilan on Venäjän paras laulaja! Ja isäni sanoo että hän on h**o.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Dimahan on osallistunut Euroviisuihin edellisenäkin vuonna, eli silloin kun Lordi voitti.

jos haluat nähdä sen laulun millä Bilan edusti Venäjää euroviisuissa vuonna 2006 niin mene Youtubeen ja kirjota "Dima Bilan: never let you go"

Vierailija

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:Mistä katsoitte kun hän oli euroviisuissa? TV:ssäkö? Toivottavasti Bilan saa edustaa Venäjää seuraavanakin vuonna Moskovassa!

Katsoin euroviisut TV:stä. Vuonna 2006 Dima Bilan lauloi silloinkin Venäjän euroviisukappaleen. Minusta se laulu on vähän parempi, kuin tämän vuoden laulu. Minulla on vuoden 2006 euroviisulevy.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Vuonna 2006:kin Lordi oli ainoa joki päihitti Bilanin.

Lordi voitti, Bilan kakkoseksi.. Eli Bilan tuli vuonna 2006 euroviisuissa numeroksi 2, ja vuonna 2008 ykköseksi!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat