Lordi

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Aivan hirveä yhtye, yököttää ihan!

Lisään vielä että tykkään enemmän rauhallisemmasta ja erilaisesta musiikista..

Sivut

Kommentit (24)

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kyllä Lordi on aika hyvä bändi mielestäni, vaikkei ykkössuosikkini aivan. Ja varsinkin 2006 vuoden aikoihin oli hyvä, että eipä se ole siitä paljon huonontunut kahdessa vuodessa. Ja tuon 2006 vuoden Euroviisu-voiton ansiostahan Lordi-yhtyeen jäsenet ovat sentään Suomen kansallissankareita viisu-voiton takia, on se Euroviisu-voitto Suomelle sen verran harvinaista herkkua.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kaljakori kirjoitti:Kunnon bädit sentään älyävät pysyä poissa euroviisuista.

Miten niin hyvät älyävät pysyä poissa? (Tiedän, että mielipide asia, mutta;) et taida hirveästi pitää koko tapahtumasta? Itse olen aivan eri mieltä tästä asiasta!!!

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Lordi myy itseään. On olemassa sitä hirviömäisen pahaa lordi colaa ja kaikkea muuta sellaista lordi tavaraa.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

En haluaisi loukata ketään, mutta lordille minä sanon: Suksi kuuseen.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Ei tuo loukannut ketään Taikisfani. En minäkään ole semmoinen "Ooh! Kattokaa, tuol menee Lordi! Apua, mä pyörryn!" (Kaksi ekaa huutomerkki riviä kirkuen).

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Lordi on mielestäni mahtava bändi. Sinänsä vaikka tämän ei tarvitsisi liittyä Akuun, niin onhan ankassa ollut mörköorkesteri.

Kuka tykkää tästä bändistä?

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:Lordi on mielestäni mahtava bändi. Sinänsä vaikka tämän ei tarvitsisi liittyä Akuun, niin onhan ankassa ollut mörköorkesteri.<br />

Kuka tykkää tästä bändistä?

Hehee hyvä etten oo ainut joka tykkää

Vierailija

pelle miljoona oy kirjoitti:LORDI ON SURKEE!!!!!!!!!!!

onks aivan pakko käyttää Caps Lockii?! Se alkaa vähitellen ärsyttää mua kun kaikki käytää sitä

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat