Kuka aikoo ostaa joululahjoja toisille?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Itte aion ostaa koko perheelle.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Teen itse lahjat, ettei rahaa mene turhanpäiten.Esim:Piirrän,kirjoitan,neulon,virkkaan...(kahta edellistä teen tosi harvoin)Minullakin aina rahat mielessä.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Vielä, et on aika metkaa kun on yleensä isänpäivä ja mamin synttärit samaan aikaan niin voi antaa mamalle koulussa tehdyn isänpäivä-lahjan..

Vierailija

Ja millähän rahalla? ;) Niin, minä ainakin värkkään itse kaikki joululahjat, virkkaan, neulon, ompelen tai jotain... Viime vuonna taisin tehdä tyynyliinoja ja pikkusiskoilleni barbinsohvan. Itse tehdyt ovat paljon kivempia kuin ostetut koska sitten tietää että toinen oikeasti välittää tehdä jotain.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Itselleni varmaan ostan taskari, mutta muille törsäämisestä en ole vielä varma. Teen lahjat mieluummin itse, koska siinä säästää rahaa (aina rahat mielessä).

Vierailija

Minä olen yleensä TEHNYT ITSE lahjat jotka annan... Ne kestääkin paremmin kuin jostain Kiinasta halpatuontina tuotu sekunda tuote...

Tänä vuonna en ole päättänyt mitä teen, jotain, luulisin. Ehkä ostankin, katsotaan nyt mitä tulee vastaan... Saa nähdä, jouluna sitten.

Vierailija

Mieluummin teen itse, koska silloin sukulaiset/perheenjäsenet tietää että välittää kun on janjsanut nähdä ison vaivan. (Ja se on halvempaa.)

Vierailija

Teen yleensä koulussa puukässässä jotain äidille/isille, mutta matkani taitaa kuitenkin kääntyä kohti kaupan hyllyjä. Viime vuonna törsäsin 20e isosiskoni Acnexin lahjaan. Tänä vuonna voisin olla kyllä säästeliäämpi ja värkätä itse jotain metkaa jolle kulle.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Aloin itkua tuhertamaan kun näin tämän.. ei lahjoja osteta, ne tehdään käsin.. ei voi ostaa lahjaa, sehän on hullua, siksi en osaa ostaa lahjoja kun teen ne aina, jos en ehdi niin jääkööt ilman, töhrin jonkun kortin..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat