Viesti määräni ei nouse!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Äsken kun tulin tänne viesti määräni oli 671, ja kirjoitin kolme viestiä ja se on yhä 671. Mitä voin tehdä?

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Noniin, pistän tämän tähän topicciin, koska tämä on lähinnä sitä aihetta, mistä pistän nyt tulevan viestini.

Tietääkö joku, kun välillä esim. eilen, kun kirjoitin tänne pulinoihin, viestimääräni nousi? Nyt se taas ei nouse? Välillä se nousee, välillä ei... Kummallista.

Aleksi, ikä ei ole edellytys, että joltain ei tulisi jonkinlaisia kysymyksiä, minäkin, voisin laittaa ihan sellaisea viestejä mitä haluan, vaikka Wondykin voi... Mutta ne usko että hänkään sellaisia laittaisi, menettäisi tavallaan täällä saamansa "maineen", minkä Wondy todellakin on ansainnut! : D

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:Häpeäisit! Olet minua vuoden vanhempi ja vielä kysyt tällaisia kysymyksiä! Vastauksen annoin JO!

Mitä näenkään? Ikähän on sitten oikein hyvä syy mollata toista, jos hän tekee hieman turhahkon aiheen. Ikärasismia...

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Toimituksen blogissahan nimenomaan sanottiin, että kun kirjoittaa "Pulinat"-Palstalle, niin siitä ei kerry viestimäärää.

Jos kirjoitat ankkaaiheisille palstoille, niin saat viestimäärää.

Tämä on aika eireilua, siinä asiassa, että eräät ketkä tänne kirjoittavat kasvattavat viestimäärää, mutta osa ei kasvata sitä.

Itse en kasvata viestimäärää, ja ne ketkä ovat täällä vain viestimäärän takia sanokoot sen nyt! Itse en ole viestimäärän takia.

Koko "Posti" sanan voisi poistaa koko profiilista, mutta silloin todennäköisesti myös häipyisi käyttäjiäkin...

Vierailija

Minäkin olen huomannut tässä viime päivinä, että välillä viestimäärä nouse ja välillä taas ei, aika outo juttu. Nytkin taitaa posteja tulla lisää, mutta en minä sitä kato että kuinka paljon minulla on posteja, minunkin puolesta sen voisi poistaa.

Vierailija

Risti riitasta palautetta jotkut sanovat että nousee tietenkin toiset sanovat että ei...Selvä on, asia on viellä auki, käväisen kysymässä toimitukselta ja kerron sitten tässä keskustelussa mitä he sanoivat...

Vierailija

Jos pulinat-osioon kirjoittaa viestin niin viesti määrä EI nouse. (Joskus saatta nousta bugin takia)

Se on mielestäni aivan mahtava asia ettei viestimäärä kasva täällä, koska silloin monella nousisi viestimäärä todella nopeaa. Ja jos minulta kysytään koko viestimäärä roskan voisi hävittää sivustolta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat