Top 5 huvipuistot suomesta!

Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Elikkä teidän pitää tehdä lista 5 parhaasta huvipuistosta (Saa tehdä isommankin listan) Teidän pitää myös perustella miksi joku huvipuisto on sijoittunut siihen paikalle. Esim 1.Linnamäki koska siellä on koko suomen pahaat laitteet.

2.Powerpark koska siellä on niin paljon vuoristoratoja.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Suomen tivoli <3 Käyn siel kavereiden kans joka vappu ja siel tulee aina nii hyvä fiilis ku voi kavereiden kanssa pitää hauskaa, on hyvä sää ja laitteet on mahtavia! Ollaan siel yleensä koko päivä jtn 7 tuntia :D

Vierailija

1. Powerpark

2. Särkänniemi

3. Linnanmäki

4. Tykkimäki

5. Wasalandia

On kyllä todella vanha topic :^)

t. vanha kunnon RELA

Vierailija

Olen käynyt vain kahdessa huvipuistossa Suomen tivolissa ja Juku juku maassa ( nykyisessä Juku parkissa ).

Juku juku maa on parenpi koska huiput laitteet.

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Tapsa99 kirjoitti:Minä en ole käynyt vielä missään isossa huvipuistosa, mutta ensi kesänä me menemme powerparkiin.

Tai olenhan minä käynyt yhdessä isossa huvipuistossa. Me kävimme luokkaretkellä vaasalandiassa. Anteeksi tupla postaamisesta.

Vierailija

Linnanmäki: Loistavat laitteet. Jokaiselle varmasti jotain.

Särkänniemi: Hyvät vuoristoradat, mutta miinuksena se, että siellä ei ole paljon lasten laitteita.

Empäs ole sitten muissa huvipuistoissa edes käynyt.

Vierailija

1.Linnanmäki koska kaikki laitteet kivoja

2.Power park koska huiput vuoristoradat

3.Särkänniemi koska lyhyin matka

minun mielipiteeni

Vierailija

1. Linnanmäki. Perustelut: mahdottoman iso!

2. Tykkimäki. Perustelut: Maskottina sammakko!

3. Visulahti. Perustelut: visulahti on surkea. Tylsät jutut. Moottoripuisto on paras!

Vierailija

1. En ole käynyt muualla kuin linnanmäellä, ja se onkin tosi ihana paikka, koska se on niin iso! :D

2. Ai niin! Olen käynyt Zoolandiassa, mutta se oli aika surkea, ilmaiset pleikkaripelit oli paras juttu, ja matelijatalo.

Vierailija

Minä olen käynyt tasan kolmessa hyvipuistossa, mutta yksi niistä ei ole Suomessa.

1. Särkänniemi, ehdottomasti paras paikka. Hyviä vuoristoratoja, erittäin pahoja sellaisia. Hrrrr, pakko päästä niihin uudestaan.

2. Toinen on ehdottomasti myöskin Grönä Lund, joka tosin ei ole Suomessa vaan Ruotsissa. Ei kauhean iso, mutta aivan ihania laitteita. Rakastan sitä huvipuistoa, siellä on yksi aivan ihana, punainen vuoristorata. Menin siihen varmaan viisi kertaa, aw. <3

3. Kolmanneksi tulee sitten tämä Linnanmäki. Siellä olen käynyt eniten, mutta silti mielestäni Särkänniemi on hieman parempi. Linnanmäessä on ihania muitakin laitteita kuin vuoristoratoja, sekä se ihana karkkikauppa, nams. (Aina herkut mielessä, katsokaas)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat