Energiajuomat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä energiajuomaa juotte?

Sivut

Kommentit (218)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Onpas täällä järkevääkin porukkaa. Itsekään en juo energiajuomia, jotkut kaverit vetää viikoittain, melkein päivittäin. Kuten Hanhihannun jo sanoi, on turhaa olla energiajuomien orja!:`)

Vierailija

Ehen, en käytä ollenkaan. Niistä saa vain turhan riippuvuuden.(Kahvistakin, mutta se nyt on eriasia...)

Totta hanhis, niihin täytyisi saada ikäraja, kuten jo monissa juomissa on...

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

ankkakonda kirjoitti:KUULKAAS niistä ei ole mitään haittaa kunhan käyttää niitä sallituissa rajoissa eli enintään 2 pulloa päivässä.itse juon enimmikseen ED-energia juomaa,joskus Batterya mutta se ei ole niin hyvää ja joskus kans vähän Rodeota.saattaa mennnä joskus jo 3pulloo viikossa.riippuu miten on menoja tai pitääkö skarpata.jos on jolu normaali päivä en ota mitään

Enemmän niistä haittaa on kuin hyötyä.

Vierailija

Tapsa99 kirjoitti:Minä juon joskus. Minä en muista sitä merkkiä mitä minä juon. Minusta se on hyvän makuista, ja piristää mukavasti. En ole mikään "energiajuomien orja" en todellakaan. Joskus kun olen auttanut iskää kaikissa töissä, niin minä otan joskus sitä energiajuomaa. Mutta en todellakaan juo sitä joka päivä.

Ihan mukavasti eläydyt 9-vuotiaan rooliin... Itse en juo ollenkaan (yllätys, yllätys...!) Ja miten paljon olet koneella? Kun lähdin Venäjälle 2 päivää sitten sinulla oli vielä 200 postiä...

Vierailija

Mä en juo niitä, koska niistä ei saa muuta kuin kofeiinii, sairaasti sokerii, guaraa, yli kymmentä eri lisäainetta ja eihän niistä tuu ees pirteeks kuin vain pariks minuutiks, ellei tee sitä virhettä että juo yli kymmenen pulloo jotain Rodeoo tai muuta. Musta niissä pitäis olla K18 merkintä, sillä ykskin meidän koulusta on ihan pihalla asioista ja se joutuu ongelmiin vaan sen takii, että se aloitti energia juomilla ja siirtyi niistä sitten kaljaan ja tupakkaan. Ja arvatkaapa monta kertaa se on joutunut yhteen KaKe:een.

(Kasvatuskeskusteluun) Sillä ei tosiaankaan mee hyvin...

Vierailija

Juon kyllä mielummin limonadia, kuin mitään energiajuomaa. Minunkin mielestäni kannattaa juoda mielummin vettä.

Vierailija

Hanhihannu kirjoitti:Minusta energiajuomiin voitaisi ***** K-15 merkki vähintään. Ne eivät ole mitenkään hyväksi lapsille tai nuorille. Sitä energiaa pitäisi saada ruuasta ei mistään todella epäterveelisestä energiajuomasta. Ja meidän koulussa joka toinen on energiajuomien "orja". Eli en todellakaan juo! On ihan järkyttävää kun ala-aste ikäiset lapset oikeasti juo niitä päivittäin.

Sanos muuta! Ja kun tuut yläasteelle, varaudu järkytykseen, sillä siellä jopa 2/3 juo energia juomia.

Ja ei kyllä kannattais syödä ainakaan paljoa hampurilaisia, sillä yhessä Bic Mac- ateriassa on Kolmen päivän rasva-annos!

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:Onpas täällä järkevääkin porukkaa. Itsekään en juo energiajuomia, jotkut kaverit vetää viikoittain, melkein päivittäin. Kuten Hanhihannun jo sanoi, on turhaa olla energiajuomien orja!:`)

Jep, tähän asti on ollut melko raitista porukkaa. Et oo kyllä nähnyt pahinta, sillä kymmenet tyypit vetää meidän koulussa päivittäin helposti 5 Rodeoo tai muita energiajuomia. Kerrankin mulle kerrottiin, että yks olis ollut juonut 10 Rodeoo yhen päivän aikana!

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Ehen, en käytä ollenkaan. Niistä saa vain turhan riippuvuuden.(Kahvistakin, mutta se nyt on eriasia...)<br />

<br />

Totta hanhis, niihin täytyisi saada ikäraja, kuten jo monissa juomissa on...

Just niin mulla olis muuten sama vastaus mutta tuossa kahvi kohdassa pitäis olla tee ;) Join joskus kahvia mutta en enää ei ole sitä paljoo juoduksi tullut (sori sekava viesti)

Vierailija

Juon jonkin verran. Eilen join 0.5l tölkin Mac Crocia ja oli kyllä piristävää. Juon yleensä ED:iä, Rodeota ja Red Bullia, silloin tällöin jotain muita kuten TEHO:a, Mad Crocia, Thunder Energy:a. Mun mielestä ne ainakin on piristäviä ja virkistäviä ja myös hyvän makuisia. En kyllä ymmärrä miksi jotku ala-aste ikäiset juo niitä. Silloin kun minä olin ala-asteella en juonut niitä koskaan. Aloin juomaan niitä joskus 8 luokalla.

Vierailija

Miten sit ennen ootte selvinny, ku energiajuomat ei ollu niin yleisiä?? Ja jotkut juo siis ihan muuten vaan energiajuomia vaikkei niiden tarttis pysyy hereillä.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Rooperelaa98 kirjoitti:

Akuhullu97 kirjoitti:Onpas täällä järkevääkin porukkaa. Itsekään en juo energiajuomia, jotkut kaverit vetää viikoittain, melkein päivittäin. Kuten Hanhihannun jo sanoi, on turhaa olla energiajuomien orja!:`)

Oikein!

Olen juonut ehkä kerran, jotkut tosiaan juo lähes joka päivä, ei mitään järkeä.

Vierailija

COMMANDO kirjottaa: käytän rodeoo, mad crokkii, kaikkii edejä ja patterii eli battery. kato sain kirjotus kiellon ni pitää tulla kaverin topikilla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat