Club penguin,kysymyksiä(jos et pelaa älä vastaakkaan)

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

1.onko sinulla memderi 2.mikä on pingus nimi 3.paljon sulla on rahaa ,jos muistat.ja 4.paljon vaatteita.

mun astaukset:1.on 2.lomailia 3.en muista,yli 300000coins 4.kaikki mitä koko pelin aikana on voinut saada;)aika paljon siis.

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Vaikken olekkaan jäsen niin haluaisin silti olla, tarvitsen apua kun ei se hyväksy minua sinne vaikka yritän kaikkea. Apuja?

Vierailija

1.Ei ole mutta on ollut 2.Jonzku1 3.Noin yli 7000 4.Kaikki mit voi saada. Ja tiedoksi kaikille että sieltä ei voi ostaa mitään jos tavallinen. Paitsi jos käyttää hakkeria (kerran muutin itseni Rockhopperiksi niin sain 2 kuukauden porttikiellon) Kuka on muuten agentti? Minä olen

Vierailija

sonic1999 kirjoitti:Jeeee pääsin agentiksi viikko sitten!

Kertokaas mulle mitä se agentti oikeestaan tekee? :O

Vierailija

Mr. A.A kirjoitti:Vaikken olekkaan jäsen niin haluaisin silti olla, tarvitsen apua kun ei se hyväksy minua sinne vaikka yritän kaikkea. Apuja?

Voi olla että nicname jota yrität on käytössä. Voisitko sanoa mihin saakka pääset rekisteröitymisessä?

Vierailija

jonzkuaku kirjoitti:

Mr. A.A kirjoitti:Vaikken olekkaan jäsen niin haluaisin silti olla, tarvitsen apua kun ei se hyväksy minua sinne vaikka yritän kaikkea. Apuja?

Voi olla että nicname jota yrität on käytössä. Voisitko sanoa mihin saakka pääset rekisteröitymisessä?

Siihen saakka kunnes rekisteröityminen loppuu ja sitten tulee joku Himpskutin SpACe erRoR. (tuolla tavalla)

Vierailija

Space error?? Aikas vaikeeta auttaa kun mulle ei tullu tollasta. Sulta puuttuu ehkä jotain. En tiedä. Sori olisin oikeesti auttanu sua. Lukeeko siinä muuta???

Vierailija

Ihan ok peli, käväsen siellä aina välillä :D

1. En oo. Mutta saatan hankkia sen.

2. caccu97, mitäs muutakaan.

3. Jotain päälle 1000000 en oo varma.

5. No kaikki mitä ilmaisia on tässä vuoden aikana tullu. Ja sitte on kaikki pinssit ja taustakuvat.

Mikä on muuten teijän lempipeli sieltä? Mun on se javakahvipeli ja surffauspeli.

Vierailija

Heh, mikä keskustelu. Lempipelistäni ^^

1. Ei vielä, mutta saan joululahjaksi sen vuodeksi.

2. Pinguni nimi on Tatti9, eikös olekin loistava nick?

3. On, jotain 50 000 coinsia.

4. Vaatteita ei ole paljon, sillä en ole vielä memberi. Ostan kaikki kaupat tyhjäksi, kun saan membun.

Sinulla on aika paljon rahaa, mutta itse olen ollut siellä vasta pari kuukautta, en sentään pari vuotta. Onneksi membun sentään saan, itse asiassa kaverillani on membu ja saan pelata hänen tyypillään.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat