Limonadi

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Mistä limsasta tykkäät eniten? Itse tykkään omena-Limonadista

Sivut

Kommentit (70)

Vierailija

Itse olen jättänyt hyvästit karkille ja limsalle. En ees enään muista miltä ne maistuu, ja jos joskus 5 vuoden päästä maistan kokista , maku saattaa olla aika erikoinen.

Vierailija

Tilaan limua joka viikko liikuntatunnin jälkeen. Parhaita on Pepsi, Coca cola ja Dr Pepper. Ai niin paras unohtui: Mountain Dew.

Tässä yksi hauska juttu: Meidän koulun limsakone täytetään 2 kertaa viikossa. Aina kun se täytetään, parin tunnin päästä Mountain dew on loppu. Kaikki yläastellaiset tilaavat vain Mountain dewiä. Se on tyhmää kun se on aina lopussa.

Vierailija

A.N.K.K.A kirjoitti:Itse olen jättänyt hyvästit karkille ja limsalle. En ees enään muista miltä ne maistuu, ja jos joskus 5 vuoden päästä maistan kokista , maku saattaa olla aika erikoinen.

Hmm... voi olla vaikeaa löytää toista absolutistia, sillä meidänkin koulussa on vain mun lisäksi kaksi absolutistia, ja nekin on vielä ystäviä. Veikkaampa että en löydä toista absolutistia...

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:Mistä limsasta tykkäät eniten? Itse tykkään omena-Limonadista

Samoin, se on parasta limskaa. Mmmm.... Omena-limonadia (kuola valuu)

Vierailija

No jaa,en ole mikään limpparin suur kuluttaja,kerran viikossa sitä juon(ja pahan makuisten lääkkeiden kanssa) Parhaimmat ovat:

1.Sanonpa nyt vaikka päärynä limppari

2.Sprite

3.Omena limppari

4.Coca Cola

5.Hartwall Jaffa

Vierailija

MUUMI tietty:D, muumilimuu ei voita mikään, se on kuin huumetta, mut kyl Cokis tulee heti peräs ja sit varmaan Fantta:)

Vierailija

A.N.K.K.A kirjoitti:

A.N.K.K.A kirjoitti:Itse olen jättänyt hyvästit karkille ja limsalle. En ees enään muista miltä ne maistuu, ja jos joskus 5 vuoden päästä maistan kokista , maku saattaa olla aika erikoinen.

<br />

Hmm... voi olla vaikeaa löytää toista absolutistia, sillä meidänkin koulussa on vain mun lisäksi kaksi absolutistia, ja nekin on vielä ystäviä. Veikkaampa että en löydä toista absolutistia...

Miksi et juo limpparia etkä syö karkkia?

Vierailija

Frodo95 kirjoitti:Kaikista pidän, eikun en tykkää Dr. Pepperistä, se on sitä pippurinmakuista kamalaa limsaa, mutta muuten kaikki limsa käy.

Juuri näin! Olen samaa mieltä!

Lempilimpparini on ehkä Mountain dew tai seven up...

Vierailija

Parhaimmat ovat Coca Cola Zero ja Fanta, mutta jos on oikein kova jano menee kurkusta alas muitakin limuja paitsi Dr.Pepper. Kuitenkin paras janonsammuttaja on vesi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat