Sly 1-3, ja muitakin pelejä

Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Täällä voi jutella kaikkea slystä ja hieman muistakin peleistä. Onko Sly pelit hyviä? Tässä on yksi HUIPPUHYVÄ pelikoodi: (Sly 2) Vedä se 100%. Ota joku maailma. Pistä paussille. Laita suuntanäppäimillä ja muilla näppäimillä pause- valikossa näin: Oikea(suuntanäppäin) Vasen (suuntanäppäin) Oikea(suuntanäppäin) Vasen(suuntanäppäin) R1(R1 näppäin) Vasen(suuntanäppäin). Jos kuulet lyhyen äänen, jatka peliä. Avaa laiteikkuna. Olet saanut MEGAHYPYN!

Siinä yksi pelikoodi, lisää on tulossa. Tietääkö kukaan miten sly 3: sessa saa megahypyn? Minäpä tiedän...

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Sivut

Kommentit (95)

Vierailija

Minulla ei ole Sly-pelejä, mutta olen pelannut kakkosta. En edes harkitse jonkun Sly-pelin ostamista, mutta oli se kakkonen ihan pelattava.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Minusta ne on superhyviä, mutta alkaa ne välillä pitkästyttää.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

itellä on kaikki 3 Slytä ja mun mielest ne on aivan parhaita!! kiitti tosta megayhppykoodista Taikisfani! pitääki koittaa heti :)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Eipä kestä. Toivottavasti onnistut sen koodin laitossa!

- Xadhum (TK 12/2000)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Tässä toinen koodi, mutta sly 3:meen: Lentokoneen koodi.(laita pauselle, ja syötä koodi, jossain lentokonekeikassa) R1, R1, Oikea, Alas, Alas, Oikea. Kone muuttaa muotoa, ja ampuu ohjuksia L1 näppäimestä.

- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

On juu kaikki. Vaikka kaikki on niin en ole vetänyt Raccoonia 100:lla %:ssalla. Ei se rolli toimi joka kentällä täysin hyvin. On vaan 95%. Niitähän oli muitakin koodeja. Esim. Tom ja se joku aika-juttu. Mutta tietääkö Taikisfani miten saa megahypyn Sly 3:seen? Sehän on ohjekirjan kuvassa kun laiteverkko on täynnä. Minulla ainakin on yksi tyhjä ruutu laiteverkossa...

Vierailija

Kaikki noi koodit oon ottanu netistä aijemmin eli tossa ei ole mitän uutta. Olen pelannut 2 ja 3 läpi molemmat kaksi kertaa. Liian helppoja minulle. Megahyppy on siisti kun hyppii niin korkeelle. 3 on paras.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Nyt olen täällä (kylläkin vähän myöhään) mutta olen vetänyt KAIKKI slyt 100% olen niin sly fani. Octavio nauraa hölmösti: (lainaus) "gahajahajajahaijajai, ghahhahgjawgjaw"

- Xadhum (TK 12/2000)

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Itse pelasin, ja se ensimmäinen kenttä oli mielestäni aika hyvä.

Octavio oli aika typerä, kun lauloi vain oopperaa. Hahaa.

Mutta mitäs alkoi kepulikonsteja käyttämään.

PS. oletko täällä taikisfani?

Vierailija

Mul on kaikki 3.Oon päässy 2 läpi varmaa jotaa 6 kertaa ja 3 jotaa 16 kertaa.Mutta nyt ne on ihan surkeita,kun tietää ne kaikki vastukset ja muutenkin.Oon pelannu playstationia tänä vuonna 1 kerran.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat