Onko teillä taikaviitta 2000 lehtiä?

Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Otsikko kertoo kysymyksen. Tämä aihe on omistettu Ankkarockille, jotta pyytäisin häneltä anteeksi sitä, että af1 ja minä chattailimme hänen aiheessaan. Annathan anteeksi ankkarock? :$

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Sivut

Kommentit (36)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Onko se operaatio vulkaanus hyvä`? Se on ainoa jota en ole lukenut. Voisitko kertoa enemmän niistä messuista? Onko siellä taikaviitta lehtiä? Minkälaiset ne messut on? En yhtään tiedä.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Taikisfani kirjoitti:Onko se operaatio vulkaanus hyvä`? Se on ainoa jota en ole lukenut. Voisitko kertoa enemmän niistä messuista? Onko siellä taikaviitta lehtiä? Minkälaiset ne messut on? En yhtään tiedä.

Operaatio Vulkanus on mielestäni aika huono, muttei yhtään huonompi, kuin muutkaan. En vain kauheasti pidä Taikis 2000-lehdistä.

No, messut, siis Helsingin Kirjamessut ovat tänä vuonna 23-26.10.08 Helsingin Messukeskuksessa, jättikokoisessa hallissa. Siellä koko alue (jonka läpijuoksemiseen menisi varmaan 50 sek. tyhjässä tilassakin) on täynnä pöytiä ym. jotka ovat täynnä kirjoja. Aku Ankkojakin siellä on hirveästi!:):):) Paratiisi! Sieltä aion tänä vuonna saada todella paljon kaikkea...:)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Onko ne akkarit siis uusia, vai käytettyjä?

Ps: Sitten kun kyllästyt taikis-lehtiin, niin laita ne huuto- nettiin. Ostaja kyllä löytyy.

- Xadhum (TK 12/2000)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Taikisfani kirjoitti:Onko ne akkarit siis uusia, vai käytettyjä?<br />

<br />

Ps: Sitten kun kyllästyt taikis-lehtiin, niin laita ne huuto- nettiin. Ostaja kyllä löytyy.

Käytettyjä suurin osa. Kyllä sieltä uudetkin löytyy. Siellä on kaikkia harvinaisuuksia ym. Aah! Sinne saattaa jotkut divaritkin (esim. Makedonia) tulla myymään.

(ps. En ole vielä vähään aikaan kyllästymässä Akkariin...:D)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Jaa. Kiintoisa juttu. pitäisi käydä joskus katsomassa...

Ps: Tarkoitan, että jos ne taikaviitta lehdet alkavat tuntua tarpeettomilta, ja et lue, tai ole kiinnostunut niistä, niin laita huuto. nettiin hintaan vaikapa 4 € niin minä aion ostaa, ellen omista jo sitä tk:ta.

- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Taikisfani kirjoitti:Otsikko kertoo kysymyksen. Tämä aihe on omistettu Ankkarockille, jotta pyytäisin häneltä anteeksi sitä, että af1 ja minä chattailimme hänen aiheessaan. Annathan anteeksi ankkarock? :$

Empä oo ennen kuullu semmosesta.Ps.miten noita ankannaamoja tehdään?

Vierailija

Mulla ei ole yhtään taikis-lehteä,mutta aion varmasti mennä helsingin kirjamessuille. Olen ollut siellä jo kolmena vuotena peräkkäin, ja siellä on hirveästi kaikenlaisia akkareita. 2006 siellä sai taskareita 101, 116 ja muita sellaisia yhdellä eurolla.

Tänä vuonna sinne tulee Freddy Milton ja Daan Jippes jakamaan nimmareita. Menisin sinne vaikka asuisin Oulussa.(en kyllä asu Oulussa)

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:

Taikisfani kirjoitti:Onko ne akkarit siis uusia, vai käytettyjä?&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

<br />

Käytettyjä suurin osa. Kyllä sieltä uudetkin löytyy. Siellä on kaikkia harvinaisuuksia ym. Aah! Sinne saattaa jotkut divaritkin (esim. Makedonia) tulla myymään. <br />

Se on varmaa, että moni divari tulee sinne myymään!;) Ja Makedonia on tulossa, SS Libricon on tulossa ja monet monet muut... Mulla on messulehdessä näytteilleasettajalista.. Ja näkeehän ne myös osoitteesta www.helsinginkirjamessut.fi .

Taikis lehtiä mulla on Evronien hyökkäys ja Uuden auringon alla ja lisää messuilta taatusti ostan jos löytyy!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat