Sly 3: Varkaan Kunnia-Keskustelu (1)

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Tässä aiheessa siis keskustellaan Playstation 2- Sly 3: Honor Among Thieves (Suom. Varkaan Kunnia) pelistä.

Itse tykkään kyseisestä pelistä. Kyseinen Sly peli oli ensimmäinen Sly Cooper-pelini ja kun pelasin kyseisen pelin kokonaan läpi, niin heti halusin ostaa 1-2 osatkin.

Sivut

Kommentit (54)

Vierailija

Nyt tidän, miksi sinulle tuli naurukohtaus ankkarock! Paronihan on Penelope!

Heheheheeee. Nyt olen kentässä "Kylmä Liittouma".

Vierailija

Minusta kyseinen peli on aivan mahtava! En ole vielä päässyt sitä läpi, mutta kyllä sen vielä läpi pääsen.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

jonzkuaku kirjoitti:Olen päässyt kauan sitten läpi. Oli aika helppo. Tuleekohan sly 4 peli? Mitä luulette?

En ole varma, mutta uskon että tulee! Sen verran suosittu peli kyllä on.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Seteli-Ahmatti kirjoitti:Minusta kyseinen peli on aivan mahtava! En ole vielä päässyt sitä läpi, mutta kyllä sen vielä läpi pääsen.

Oletko missä kentässä tällä hetkellä? Aika kiva nimi "Seteli-Ahmatti".

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:

Seteli-Ahmatti kirjoitti:Minusta kyseinen peli on aivan mahtava! En ole vielä päässyt sitä läpi, mutta kyllä sen vielä läpi pääsen.

<br />

Oletko missä kentässä tällä hetkellä? Aika kiva nimi "Seteli-Ahmatti".

Olen siinä lentokone-kentässä! Parhain kenttä mielestäni on se Jyrinää Australiassa-kenttä.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Minä voin käydä katsomassa siitä pelistä sitten sen vesipumpputehtävän pasuuna!

Nyt olen kuitenkin Mummolla ja en ottanut kyseistä peliä mukaan. Kääk!

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Seteli-Ahmatti kirjoitti:

Ankkarock kirjoitti:

&lt;br /&gt;<br />

Oletko missä kentässä tällä hetkellä? Aika kiva nimi &#034;Seteli-Ahmatti&#034;.

<br />

Olen siinä lentokone-kentässä! Parhain kenttä mielestäni on se Jyrinää Australiassa-kenttä.

Tiedätkö mitä? Tiedätkö kuka Musta Paroni oikeasti on?

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:Minä voin käydä katsomassa siitä pelistä sitten sen vesipumpputehtävän pasuuna!<br />

Nyt olen kuitenkin Mummolla ja en ottanut kyseistä peliä mukaan. Kääk!

Hej, vonhan minäkin katsoa sen! Minulla peli on jopa täällä... :D Voitko muuten kertoa missä kentässä olet? Voisi auttaa... :)

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:

Ankkarock kirjoitti:

&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Oletko missä kentässä tällä hetkellä? Aika kiva nimi &amp;#034;Seteli-Ahmatti&amp;#034;.

&lt;br /&gt;<br />

<br />

En? Älä kuitenkaan kerro sillä haluan pitää pelissä jännitystä yllä.

Musta paroni, muuten on mielestäni täysi idiootti.

Jätkällä on tummat viikset, ja on lentäjä-ässä.

Miksiköhän hän ei menisi eläkkeelle, kun on noin iäkäs?

Mikäköhän on Mustan paronin oikea nimi?

Vierailija

ok mutta tuletko tänään pois sieltä meinaan haluaisin pelata sen tehtävän läpi mut en oikein voi jos en löydä sitä

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Ankkarock kirjoitti:

Ankkarock kirjoitti:

&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Oletko missä kentässä tällä hetkellä? Aika kiva nimi &amp;amp;#034;Seteli-Ahmatti&amp;amp;#034;.

&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

<br />

En? Älä kuitenkaan kerro sillä haluan pitää pelissä jännitystä yllä.<br />

Musta paroni, muuten on mielestäni täysi idiootti.<br />

Jätkällä on tummat viikset, ja on lentäjä-ässä.<br />

Miksiköhän hän ei menisi eläkkeelle, kun on noin iäkäs?<br />

Mikäköhän on Mustan paronin oikea nimi?

Hehhehhee!! :D

Tietäisitpä minkä vitsin murjaisit. Tuohon "Miksiköhän hän ei menisi eläkkeelle kun on noin iäkäs" kysymykseen vastauksen saat selville kun olet päässyt tuon kentän läpi. Hehheee.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat