Pirates of The Caribbean Online

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuka pelaa kyseistä peliä? Löydät pelin etsimällä otsikon googlesta. Jos pelaat sano tyyppisi nimi ja level. Mun on Jonzkupirate ja oon level 4.

P.s Tämä viesti ylitti 1000 rajan. Olen nyt tuhannen paremmalla puolella ja lähempänä aktiiviset käyttäjät listaa! Wuhuu!

Kommentit (12)

Vierailija

En pelaa mutta voisi joskus yrittääkkin. Onko se jokin roolipeli vai ihan perus yksinpeli??

PS. Onnittelut tuhannesta viestistä, olet nyt Super-kirjoittaja listallani täällä kotona.

PPS. Jos, ja kun tulet saamaan yli 5000 viestiä niin olet Uskomaton kirjoittaja joka on tähän asti paras arvosana minulla.

Vierailija

Mr. A.A kirjoitti:En pelaa mutta voisi joskus yrittääkkin. Onko se jokin roolipeli vai ihan perus yksinpeli??<br />

PS. Onnittelut tuhannesta viestistä, olet nyt Super-kirjoittaja listallani täällä kotona.<br />

PPS. Jos, ja kun tulet saamaan yli 5000 viestiä niin olet Uskomaton kirjoittaja joka on tähän asti paras arvosana minulla.

Moninpeli jossa liikutetaan merirosvoa niin kuin varmaan tiesitkin. Eli siellä voi tavata muita pelaajia. Kannattaa kokeilla

Kiitos kun pääsin super-kirjoittaja listallesi. Yritän ylittää 5000 viestin rajan mutta se saattaa kestää vähän aikaa.

Vierailija

En ole kokeillut. Voisihan sen käydä katsastamassa. Kaverillani on se. Ihan hyvä kyllä oli, ne rosvot siinä polulla oli kyllä aika vaikeita voittaa.

Vierailija

Niin ne rosvot on vaikeita. Riippuu levellistä. Lisätietoja saatte akupediasta kirjoitin sinne äskön aiheen tuosta tuolla samalla nimellä kuin otsikkokin.

Vierailija

Olisi hyvä peli, jos tehtävät ei loppuisi kesken :/ Pitäisi olla membu taas kerran että saa kaikkea kivaa >.< Minulla oli siellä joku ukko mutta sitten en enää löytänyt tehtävää jonka tavallinen jäsen voisi suorittaa...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat