Runescape

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eihän tästä vain ole tehty aihetta?.. Pelaako joku kenties tätä peliä ja mikä on nickisi tai ukkosi - mikä nyt onkaan - nimi. Minulla on Kanahaukka9, ja se on 44lvl. Str = Strenght on 49 ja Att = Attack on 40. Ja kerronpa vielä, Wc eli Woodcutting on 63.

Sivut

Kommentit (227)

Vierailija

mulla on 91 lvl ukko joka oli membu sillä oli apyssi vippi sen str on 85 attakc on 70 defence 61 hp 77 slayver 52 agility 32 sn max hit on 50-70!

sen nimi on oot iha dead

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Onhan tästä 2 aihetta tehty, mutta et nähtävästi tiennyt..

Itse en pelaa tätä peliä, mutta eräs luokkakaverini pelaa kyseistä peliä. En ole ikinä kokeillut pelata Runea, enkä varmaan tule ikinä pelaamaankaan.

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:Onhan tästä 2 aihetta tehty, mutta et nähtävästi tiennyt..<br />

Itse en pelaa tätä peliä, mutta eräs luokkakaverini pelaa kyseistä peliä. En ole ikinä kokeillut pelata Runea, enkä varmaan tule ikinä pelaamaankaan.

Selvä. Anteeksi vain, kun Pulinat-osio on vieläkin ihan vain vähän joo, sekaisin, niin ei tiedä mistään mitään. Suurin osa on näköjään vaihtanut profiilikuvaansa. En ensin edes tajunnut, että olet tuo Roope tuossa Ankkarock.

Vierailija

No mul on 2 ukkoo Buella Pk(level 48 ja ranged 50 atk 40 ja def 39) ja Kingitipu(level 53 atk 39 def 40 ja magic 59). Buella pk on member ja KIngitipu

on ollut.

Vierailija

Kaljakori kirjoitti:Onhan sitä tullut pelattua joskus |||MuinoiN||| TOSI paljon. (5-3 vuotta sitten)<br />

on ukkeli jonka taso oli seitkytjotain. ja kaikki tehtävät tehty.

Unohdin sanoa, että inhoan tuota peliä nykyään

Vierailija

Jonsku Ankka kirjoitti:

Ankkarock kirjoitti:Onhan tästä 2 aihetta tehty, mutta et nähtävästi tiennyt..&lt;br /&gt;<br />

<br />

Selvä. Anteeksi vain, kun Pulinat-osio on vieläkin ihan vain vähän joo, sekaisin, niin ei tiedä mistään mitään. Suurin osa on näköjään vaihtanut profiilikuvaansa. En ensin edes tajunnut, että olet tuo Roope tuossa Ankkarock.

Mä vaihan profiilikuvaa suurin piirtein kerran kahessa kuukaudessa.

Vierailija

Ja jos jotai kiinnosti sit mun tyyppien kamat niin:

kingitipu:

whippi

santa hat

100k fire runei

10k death runei

15k chaos runei

160k air runei

saradomin staff

rune, wizard, black ja addy (g) full

ancients

siinä oli sit jotai kamaa. Ja sit tietysti 88m rahaa!

Buella Pk:

rahaa 52m

dark bow

crystal bow

d chainei 2

10k d arroweit

2k d(p++)arroweit

160k rune arrowit

rune c'bow

200k rune bolttei

blessed full

blue d'hide full

rune gilded full

rune saradomin full

ja jotai saradomin roinaa

Vierailija

pelasin sitä muutama vuos sitten. en pelaa sitä enää. mun luokkalaiset sanoo sitä pummien ilmaispeliksi vaikka ovat pelanneet sitä. nykyään kaikki mun luokalta pelaa WOWia(world of warcraft)tiä

Vierailija

Mun mielestä se on aika hyvä peli (pelaan sitä tälläkin hetkellä). Mul on monta ukkoo paras niist on Sonttu8 ja se on 48 levunen sen str (strength) on 40 ja def (defence) on 40 ja paras kaikista levuista eli cooking on 60 =)

Vierailija

Runescape on samassa kastissa kaiken maailman WoW:ien ja muiden tyhjänpäiväisten MMORPG:ien kanssa. Ainoat roolipelit, joita olen koskaan arvostanut, ovat 90-luvun JRPG:t esim. Phantasy Star IV ja Final Fantasy VII. Varsinaisesti minulla ei ole mitään MMORPG:eja vastaan, mutta tuntuu, että niitä pelanneet eivät ole kokeneet laadukkaampia roolipelejä. Harmi, että nykyajan konsoliroolipeleihin harvoin laitetaan nettipeliominaisuutta, joten huomio kiinnittyy näihin vähemmän laadukkaisiin roolipeleihin, joissa sitten on tämä konsoliropeista puuttuva nettiominaisuus. Runescapea olen joskus testannut (joskus puoli vuosikymmentä sitten) ja se häviää helposti lähes kaikille nettiroolipeleille, jotka muistan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat