Mitä teet aina ekaks ku tuut akuankan nettisivuille?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis mitä teet aina ekaks ku tuut akuankan nettisivuille? Mul on sellanen "perinne" et ekaks katon päivän kysymyksen ja vastaan siihen ja sitten katon nettisivut ja pulinat foorumien uutuus otsikot ja vas taaan niihin jos tekee mieli ja sit joko meen pelaa parii pelii tai poistun =D

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Minä menen aina ensiksi googlen kautta "Aku Ankan nettisivut pelit ja puuhat" osaan ja... tadaa! olenkin kirjautunut sisään valmiiksi joten voin mennä suoraan keskusteluun.

Vierailija

Vastaan ensin päivän gallup kysymykseen, katson onko uusia kiinnostavia aiheita ja jos on, niin kirjaudun sisään ja kirjoitan.

Vierailija

Ensimmäiseksi tietenkin kirjaudun sisään. Seuraavaksi vastaan päivän kysymykseen ja katson toimituksen blogin, sittenhän yleensä tulen tänne keskusteluihin. Profiilianikin välillä muokkailen, sekä Akupediaan kirjoittelen. En kuitenkaan ole "No life", joka on täällä koko päivän tekemättä mitään muuta.

Vierailija

Ekana kirjaudun, sit kattelen etusivua, äänestän ja meen toimituksen blogiin ja muuta, keskusteluun sitten, joskus lueskelen vaikken oo ees kirjautunut.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Mä kirjaudun sisään, joko tuun suoraan tänne tai osallistun uuten kilpailuun. Jos ei oo kilpailuu tai oon vastannu siihen nii meen suoraan tänne ja katon jotai kivaa ja sit alan keskustelee ja sitkaton jotai muuta kivaa ja alan keskustelee jen. jen.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat