Ottaako teitä päähän...

Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

...kun ei saa kysyy että "haluuks joku ostaa..." tai etä "myykö kukaan...". mua se harmitta aina välillä.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Sivut

Kommentit (17)

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Auts! Hyttynen uri minua juuri! Aiii!!

Ai että ottaako minua päähän, että ei saa kysyä "Myytkö mulle eksimmäisen Ankkalehden?"? Minua lei ota yhtään päähän!En ainakaan ole tännetullut myyymään ankkajulkaisuja, sillä jokannen niistä on minulle omalla tavallaan tärkeä, sllä ankka-lehti maailman hauskin kuvasarjalehti akuankan sanoin.! EN IKINÄ MYY YHTÄKÄÄN AKKAJULKAISUA JONKA MINÄ OMISTAN!!

Kiitos toimitus kun olette langettanet tällaisen säännön!

Täsä on nyt minu mielipiteeni tstä asiasta sillä miä rakastan akuankkaa!

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Ankkarock kirjoitti:Auts! Hyttynen uri minua juuri! Aiii!!<br />

Ai että ottaako minua päähän, että ei saa kysyä "Myytkö mulle eksimmäisen Ankkalehden?"? Minua lei ota yhtään päähän!En ainakaan ole tännetullut myyymään ankkajulkaisuja, sillä jokannen niistä on minulle omalla tavallaan tärkeä, sllä ankka-lehti maailman hauskin kuvasarjalehti akuankan sanoin.! EN IKINÄ MYY YHTÄKÄÄN AKKAJULKAISUA JONKA MINÄ OMISTAN!!<br />

Kiitos toimitus kun olette langettanet tällaisen säännön!<br />

Pahoitteluni, mahdollisista kirjoitusvirheistä, sillä on aika vakeaa kirjoittaa miniläpärillä mehujää kädssä!

Vierailija

Hei c'moon!! Nämä ovat Aku Ankan nettisivut, joisas on vapaa aihealue, mutta se ei ole tarkoitettu mainostukseen tai kaupitteluun. Ei todellakaan! Sitä voitte tehdä jossain muualla, mutta älkää täällä... :^/

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:

Ankkarock kirjoitti:Auts! Hyttynen uri minua juuri! Aiii!!&lt;br /&gt;<br />

Ai että ottaako minua päähän, että ei saa kysyä &#034;Myytkö mulle eksimmäisen Ankkalehden?&#034;? Minua lei ota yhtään päähän!En ainakaan ole tännetullut myyymään ankkajulkaisuja, sillä jokannen niistä on minulle omalla tavallaan tärkeä, sllä ankka-lehti maailman hauskin kuvasarjalehti akuankan sanoin.! EN IKINÄ MYY YHTÄKÄÄN AKKAJULKAISUA JONKA MINÄ OMISTAN!!&lt;br /&gt;<br />

Kiitos toimitus kun olette langettanet tällaisen säännön!&lt;br /&gt;<br />

<br />

Pahoitteluni, mahdollisista kirjoitusvirheistä, sillä on aika vakeaa kirjoittaa miniläpärillä mehujää kädssä!

Hih hih!

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kuinkahan helppoa jonkun pervon, viisikymppisen Jorma-sedän olisi houkutella pikkupoikia ostamaan vähän ankkajulkaisuja.. Todellisuus voisi olla jotain muuta. Ihan hyvä vaan kun tuollainen kielletään, Huuto.net kumppaneineen on ostamista ja myymistä varten. Eivät foorumit. Kyllä eri kielloille (yleensä) löytyy syyt. Tosin, kuten havaittu, näiden sivujen linjahan on selvästi holhoava. Ei siis ihme, että tuokin kielletään.

Vierailija

_wonderlust_ kirjoitti:Kuinkahan helppoa jonkun pervon, viisikymppisen Jorma-sedän olisi houkutella pikkupoikia ostamaan vähän ankkajulkaisuja.. Todellisuus voisi olla jotain muuta. Ihan hyvä vaan kun tuollainen kielletään, Huuto.net kumppaneineen on ostamista ja myymistä varten. Eivät foorumit. Kyllä eri kielloille (yleensä) löytyy syyt. Tosin, kuten havaittu, näiden sivujen linjahan on selvästi holhoava. Ei siis ihme, että tuokin kielletään.

HA HA HAA :D totta!mutta kyllä mun mielestä keskustelut sais olla vähän vapaampaa

Vierailija

_wonderlust_ kirjoitti:Kuinkahan helppoa jonkun pervon, viisikymppisen Jorma-sedän olisi houkutella pikkupoikia ostamaan vähän ankkajulkaisuja.. Todellisuus voisi olla jotain muuta. Ihan hyvä vaan kun tuollainen kielletään, Huuto.net kumppaneineen on ostamista ja myymistä varten. Eivät foorumit. Kyllä eri kielloille (yleensä) löytyy syyt. Tosin, kuten havaittu, näiden sivujen linjahan on selvästi holhoava. Ei siis ihme, että tuokin kielletään.

Juuri noin... Rosa4tehwin muuten keksi että nämä yli paapoavat sääntöjen laatijat tekevät: Esikoulusääntöjä vai mitä Tehwin nyt sanoikaan... :^/

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:Auts! Hyttynen uri minua juuri! Aiii!!<br />

Ai että ottaako minua päähän, että ei saa kysyä "Myytkö mulle eksimmäisen Ankkalehden?"? Minua lei ota yhtään päähän!En ainakaan ole tännetullut myyymään ankkajulkaisuja, sillä jokannen niistä on minulle omalla tavallaan tärkeä, sllä ankka-lehti maailman hauskin kuvasarjalehti akuankan sanoin.! EN IKINÄ MYY YHTÄKÄÄN AKKAJULKAISUA JONKA MINÄ OMISTAN!!<br />

Kiitos toimitus kun olette langettanet tällaisen säännön!<br />

Hyvin sanottu, Ankkarock! Munkin mielestä on vain hyvä, että täällä ei saa julkaista yhteystietojaan.

Vierailija

Ai miksi ei saa alkaa myymään täällä mitään? Täällä on paljon nuoria käyttäjiä joita olisi helppo puijata ostamaan jotain.... Todellisuudessa voisi tapahtua mitä vain. Itse en alkaisi myymään tai ostamaan mitään. Kaikkihan käyttäjät sitä kautta saisi tietää henkilökohtaisia asioitani! Pitää aina muistaa, että tämä on netti! Jos haluaa alkaa myymään tai ostamaan jotain niin mene niille tarkoitetuille sivuille.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat