South park

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Katotteko South parkkii? Mää katon ihan paras. paras hahmo on Cartman:D

Sivut

Kommentit (21)

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Hermanni 313 kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:Roska sarja. Eikös se ole K-15. Kaikki K-sarjat tuomitsen Roskasarjoiksi.

Oon samaa mieltä, mutta jotkut k-15 leffat on ihan hyvii

Nyt taas kaivattaisiin sitä kuuluisaa perustelua.

Olen nimittäin erittäin utelias tietämään, miksi nimenomaan ikärajoituksellisia ohjelmia/leffoja pidetään huonona? : D

Itse en yleensä mistään ikärajoista välitä (ikää riittää ihan tarpeeksi, että menisin vaikka täysi-ikäisestä). Mutta ohjelman/leffan katsomisen päätän kyllä ihan sen sisällön mukaan, en ikärajan.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Rosa4tehwin kirjoitti:Mutta ohjelman/leffan katsomisen päätän kyllä ihan sen sisällön mukaan, en ikärajan.

Tuota ei kyllä usko kukaan, sinähän menet pää kolmantena jalkana katsomaan kaikki elokuvat Nalle Puhin joulusta Muumipeikko ja pyrstötähteen ;) Nää, vitsi vitsi ;)

Itsekin pidän siitä sarjasta jonkun verran, kyllä enemmän katselen dokkareita..

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Kaljakori kirjoitti:Salwer kattoo varmaan teletappeja, koska niissä ei ole ikäräjaa

xD Äläs nyt, teletapit on liian lapsellisia, Muumeissa on sentään jotain "äksöniä" ;)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Kaljakori kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:Roska sarja. Eikös se ole K-15. Kaikki K-sarjat tuomitsen Roskasarjoiksi.

Täh!!!<br />

miten niin ohjelma on roskaa jos se on K-15!?

Sitä kutsutaan hienolla nimellä: Ennakkoluulo (tässä tapauksessa se ei ole enää pelkkä ennakkoluulo, koska South Park on roskaa, sisälsi mitä sisälsi)

Vierailija

Täh!!!

miten niin ohjelma on roskaa jos se on K-15!?

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Hmh...? Mitäs vikaa on ikäluokitelluissa ohjelmissa(/leffoissa...?)?

Kyllähän tuota South Parkkia katsoo, jos sattuu huomaamaan sen tulevan telkkarista. Myös muutaman seasonin olen kyllä koneellekin ladannut. Ihan ylipäätään hyvä sarja, etenkin jotkut vitsit on toimivia.

SP on vähän vielä kärjistetympi versio Simpsoneissa siinä, että ne ovat molemmat tarkoitettu lähinnä varttuneemmille katsojille. SP sisältää vielä enemmän huumoria/viittauksia, joita eivät nuoremmat edes ymmärrä.

Kyllä, Simpsonit EI OLE lastenohjelma, jos joku sattuu muuta väittämään. Voisikin muuten jossain topicissa tuota päivitellä, sillä The Simpsons Movien suomidubit oli maailman idioottimaisin ratkaisu Suomen leffapomoilta. Mitä tekee varttuneemmalle väelle tarkoitetussa elokuvassa dubit!?!? EI NIIN MITÄÄN!

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Kaljakori kirjoitti:Eikös ne Simpsonitkin ole K-12?

Virallisesti ottaen ilmeisesti ei. Ainakaan Suomessa. Jenkkien ikärajoituksiin en ole tutustunut.

Mutta aivan hyvin suositusikäraja voisi olla esim. tuo 12, sillä luultavasti nuoremmalle populalle ei kaikki vitsit aukea. Eikä populaari-ilmiöiden viittaukset.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat