Uskotko yliluonnolisiin asioihin/ilmiöihin?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli uskotko muunmuassa kummituksiin, isojalkaan, henkiin tai joihinkin muihin mörköihin kuten Isojalkaan, Jetiin eli lumimieheen, Loch Nessin hirviöön ja UFOihin? Itse uskon joihinkin... Kyllä jossain saattaa olla avaruudessa elämää enkä kiellä, että voi olla joitakin henkiä, mutta lumimiehiin en usko enkä joihinkin muihin mörköihin.

Sivut

Kommentit (112)

Vierailija

saattaahan jossaa olla jotaa aaveitakin mä oon kuullu et yhes kyläs joka on medän lähel nii jossaa juna asemalla sellasel aika vanhal joku kuoli sillee et tiili tippu sielt juna asemal lähel olevast talost jonkun tyypin päähän sit se nykyää muka kummittelis siel juna asemal et se tiputtelee tiilejä ja joskus se on muka nähtykkin

Vierailija

En usko. Eli voitaisiin sanoa että olen skeptinen asiaan liittyen. Avaruudessa voi olla elämää, mutta aika pieneltä mahdollisuudet näyttävät.

En usko Jumalaan, ateisti kun olen. Jos lukee Raamattua ajatellen sitä samalla, huomaa että se on epäuskottava.

Uskonnot ja yliluonnollinen tuntuvat järjenvastaisilta, siksi en niihin usko.

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Jossain päin universumia voi olla elämää ja kyllähän on tullut tv:estä ohjelmia kaikenlaisista kummitus taloista. Juuri alkoi uusi ohjelma subilla nimeltä piiri joka kertoo kaikenlaisista kummitustaloista täältä suomesta. Eli haamuja voi olla olemassa. En usko lumimiehiin sun muihin loch nessin hirviöihin mutta haamuihin minä vähän uskon.

Vierailija

Kyllä, itse myönnän uskovani yliluonnollisiin ilmiöihin.Itse rakastan kummitusjuttujen, ja urbaanilegendojen lukemista.Kummituksia en ole koskaan nähnyt, tai kokenut mitään yliluonnollista.Mutta itse en suhtaudu Loch Nessin hirviöihin ja lumimiehiin niin skeptisesti, syytä en itse tiedä.On vain niin hauska uskoa johonkin mystiseen ja kiisteltyyn olioon.

Mutta yksi mielenkiintoisimpia ohjelmia, jossa esiintyy tuota yliluonnollisuutta, oli 4D, lapseni on meedio.Siinä näytetään lapsia, jotka näkevät outoja asioista ja ihmisiä.(Yksikin poika näki kaapissa nenän ja silmät)Menetin tuon jälkeen yöunet pitkäksi aikaa, kun ajattelin sen olevan jotenkin pelottavaa, jos näkee peilissä vaikka aaveen, ym.

Itse myönnän myös selaavani kerran kuukaudessa Ghost-studyn(paikka, jossa näytetään kummituskuvia)sivuja, tai kummitustarinoita käsitteleviä foorumeja.Itse olen kiinnostunut jokseenkin Boothillan aaveesta.Kuva oli jokseenkin hiuksia nostattava, ja taustalla soi karmea Psycho-musiikki.Mutta kummistustarinoista en ole koskaan pitänyt.Haluan kuulla vain "faktoja", sillä silloin on kiinnosavampaa tehdä oma luonnollinen selitys oudoille ilmiölle.

No, ehkä minun pitäisi hieman hillitä tätä tiedonjanoani, vanhemmat ovat jo kyllästyneet kummitus-jaarituksille:P.

Vierailija

Totta, avaruudessa voi olla elämää, ken tietää...Mutta en minä mihinkään haamuihin enkä kaapissa piileskeleviin mörköihin usko... :^)

Vierailija

En usko ,että on olemassa jumalaa tai isojalkaa tai sellaista..

Uskon, että avaruudessa on elämää, koska sehän on niiiiiiiin suuri

Vierailija

No siis voihan avaruudessa olla elämää jatoden näkösesti onkin, eihän se niin yliluonnollista ole, ollaanha meki täällä:D mut mihinkään jeteihin ja loch nessin hirviöihin mä en usko.

Vierailija

Uskon Henkiin, Ufoihin, Avaruusolioihin, Loch Nessiin, Isojalkaan ja

Jetiin.Henkiin sen takia kun joskus meillä on vaihtunut TV : stä kanava vaikka ei ole tehnyt mitään, näkynyt seinillä outoja varjoja mitkä näyttävät ihmisiltä, Ylä kerrasta ja vintiltä kuuluu välillä ääniä.Ja ufoihin siksi koska olen nähnyt sellaisen joka leijaili taivaalla ja yhtäkkiä katosi.Ja avaruusolioita on varmana jossain päin avaruutta.Loch Nessiin, Jetiin ja isojalkaan uskon myös mutta ei ole niihin perusteluja.

Vierailija

Luulen kyllä, että pienen maapallomme lisäksi muuallakin on elämää, ja joku vanha astronauttihan juuri oli kertonut miten NASA on piilotellut ja tutkinut tukikohdassaan ulkoavaruuden olioita monta vuotta. Ne ovat kuulema ihmisen näkökulmasta jokseenkin samannäköisiä kuin me, mutta pienempiä.

MaD kirjoitti:Juuh, unohdin sanoa, että ne aisat ovat aika kiinnostavia. Lisään vähän tietoja ja faktoja asioista. Onhan avaruudessa oltava elämää. Niinhän suuri se on. Jossain päin toista galaksia ehkäpä... Noin 50 vuotta sittenhän Amerikassa jotkut olivat olleet auto matkalla ja sen jälkeen olivat unohtaneet kaiken. Heidät oli lähetetty jollekkin meediolle joka osasi hypnotisoida. Hän hypnotisoi heidät ja käski heidän kertoa mitä sillä auto matkalla tapahtui. He kertoivat, että alienit olivat siepanneet heidät ja kertoneet, että olivat tulleet tähtikunnalta nimeltä Zeta reticul. Vuosien päästä löydettiin sen niminen tähtikunta! Minusta nämä niin sanotut "peltokuviot" ja lentävät lautaset ovat pelkkää potaskaa, mutta uskon, että jossain on elämää...

Vuosien päästä löydettiin sen niminen tähtikunta.. Siis se on vain nimetty sen nimiseksi. Tuskin siellä oli kylttiä "Tervetuloa Zeta Reticulille!" tai vastaavaa..

Mistähän muuten johtuu, että näin juuri viime yönä unta, että minä ja muutama tuttuni matkustimme Marsille ja siellä oli elämää. Ja kaikki näytti lähes samalta kuin täällä Suomessa. Jouduin tietenkin niiden vangiksi.. Varsinainen painajainen.

Muutta kummitukset. En tiedä uskonko niihin vai en, sillä ainakin pelkään niitä ihan hillittömästi. Jos olen lukenut niistä tai nähnyt jonkun ohjelman aiheesta, en sen jälkeen uskalla olla missään yksin ja varsinkaan yöllä en välttämättä saa edes unta enkä uskalla edes kylkeä kääntää tai silmiäni avata. Olen ihan kauhuissani.

Nessiestä taas en oikein tiedä. Tavallaan olisi ihan kiva jos sellainen olisi, mutta enpä oikein usko.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat