Harrastukset

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Täällä voi sanoa mitä haluaisi harrastaa tai harrastaa nyt esim:luen paljon aku ankkaa mutta harrasta partiota.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Mä harrastan pyöräilyä, jalkapalloa, trampoliinilla hyppelyy, ja sulkapalloo kesäisin jos joku viittis tulla pelaamaan, sillä mä oon aika ylivoimainen.

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Harrastan: Kokkikerhossa käymistä, Aku Ankan lukemista ja pyöräilemistä. Haluaisin käydä liikuntakerhossa, koska minä rakastan trampoliinejä ym. Minulla ei ole jätttrampoliinia ja aina kaikissa juhlissakin jos minä huomaan jättitrampoliinin, niin minä menen heti pomppimaan sinne.

Vierailija

No jos joku ei jaksa painaa nimimerkkiäni niin Harrastan

Kitaran soittoa

Karting

Tietokoneen käyttöä

Ankkojen lukemista

Pleikkarin käyttöö

ja Sählyy

t. dj Rela

Vierailija

No mä harrastan ringetteä, kuvataide koulua ja kuoro laulua. Luen myös palon Akkareita ja kiipeilen puissa, keinu tangoissa ja vähän kaikkialla.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:Pör... Ålesund! Who are you? My name is Aleksi! Hello!<br />

Asiaan: Harrastan judoa, ja luen Akkaria. Haluaisin harrastaa koripalloa!

Harrastan Judoa, luen Akkaria, partiota harrastan intohimona tanssi!!!!!

Ou, you're Aleksi, I'm Julle, How are you? I'm fine..

Vierailija

Mä soitan bassoo bändis ja oon vara kitaristi. Ja pelaan myös kovasti lentopalloa ja tykkään myös soittaa rumpuja ja pelata futista. Mutta nyt en voi tehä kumpaakaan ku nilkka nyrjähäny:( (siis ihan oikeesti)......;)

Vierailija

Pör... Ålesund! Who are you? My name is Aleksi! Hello!

Asiaan: Harrastan judoa, ja luen Akkaria. Haluaisin harrastaa koripalloa!

Vierailija

Mä harrastan piirtämistä, Akun ja kaikenlaisen (varsinkin eläin-hepokirjojen) lukemista, hevoskerhoa, en vielä ratsastusta mutta kerään kyllä siihen rahaa, koulukuoroa ja sellaista...:)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat