Sly 2: Konnakopla-Keskustelu

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

On tullut jo "Sly 3: Varkaan Kunnia-Keskustelu"-Aihe, ja nyt tuli Sly 2: Konnakopla-Keskustelu.

Täällä voitte kertoa ongelmista tai kentistä mitä ette osaa kyseisessä Pelissä.

Sivut

Kommentit (67)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Osallistun tähän! Mikäs on ongelmasi pasuuna. Luulen voivani auttaa 99% varmuudella! Missä et onnistu?

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Tässä pelikoodi sly 2:seen, megahyppy: Pelaa peli 100%. Ota joku maailma. Ota sly. Laita peli pauselle. Näppäile (suuntanäppäimillä) koodi: oikea, Vasen, Oikea, Vasen, r1, Vasen. Kuulet lyhyen äänen. Avaa tehostevalikko. Tadaa! sinulla on megahyppy!

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

jonzkuaku kirjoitti:Olen mennyt sen ainakin 3 kertaa läpi. Yksi parhaimmista peleistä. Minultakin voi kysyä kun osaan pelin kuin omat taskuni.

Niin että tiedätkö miten sly 3:messa saa megahypyn? olisi kiva tietää.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Olen kotona! Pelaan nyt sitä peliä, ja katson, miten homma menee.

Kerkeän varmaan saada selville sen vesipumppu tehtävän ratkaisun ennen kuin tulet klo 18.00

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Öö.. Tuota? Kun kerta tämän olen jo läpi pelannut, niin en tiedä, hyvin että miten valitaan se kenttä, missä on tuo vesipumppu-juttu.

Pitääkö, minun nyt pelata tätä kenttää siihen asti kunnes löydän vesipumppu-tehtävän? Jos pitää, niin sitten teen sen.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Aloitin uudestaan sen pelin siis. Aion pelata sen nyt läpi, taas, sillä en muista siitä nyt mitään. Uskon että se vesipumppu-tehtävä on siellä loppupuolella. Varmaankin 2 tunnin sisällä sen saan selville.

Vierailija

Ei ole ongelmia, kun on jo koko pelin vetänyt läpi... :^) Hmm, seuraavaksiko teet siitä Sly 1-pelistä...Meillä on sekin... ;)

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

arina alkaa, kun Sly ja hänen ystävänsä murtautuvat Kairon museoon tavoitteenaan varastaa ja tuhota Clockwerkin osat. Tarkastaja Carmelita Fox ja konstaapeli Neyla tosin yllättävät heidät kesken keikan, syyttäen heitä Clockwerkin osien ryöväämisestä. Tätä Sly ei kuitenkaan ole tehnyt, ja hän saakin Neylan lipsautuksen ansiosta selville, että osat on saattanut varastaa maineikas Klaww-jengi. Päästyään pakoon museoalueelta, jonka Interpol oli saartanut, Sly ryhtyy tovereineen suunnittelemaan suurta ja monimutkaista projektia Clockwerkin osien löytämiseksi ja tuhoamiseksi.

Ensimmäisenä kohteena on Pariisi, jonne Klaww-jengin väärennösosaston johtaja Dimitri on kätkenyt Clockwerkin pyrstösulat ja käyttää niitä nyt rahanpainokoneessaan. Monien mutkien kautta Sly saartaa Dimitrin hänen rahanpainohuoneeseen, jossa hän käy varsin jännittävän kaksintaistelun ja Dimitrin peitottuaan nappaa pyrstösulat mukaansa.

Onko tuo siis se kenttä, missä on se vesipumppu-tehtävä, Pasuuna?

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

pasuuna kirjoitti:ok tulin tänne nyt ja voit kertoo sen ihan millon vaan oon täs nyt vielä aika kauan

OK. Yritän saada siihen vesipumpputehtävään nyt ratkaisun, voistiko muuten kertoa sen tehtävän nimen tässä pelissä? Jos se on vesipumppu, niin eiköhän se kohta tule.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat