Elokuvat.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minkälaisia elokuvia tykkäätte katsella ? Itse tykkään kauhu, jännitys ja komedia elokuvia. Hyviä esimerkkejä ovat esim.Halloweenit, texasin moottorisahamurhaaja, saw, Ace ventura.Yms.

Kommentit (10)

Vierailija

Tykkään aika monenlaisista leffoista, esim. toiminta- ja seikkailuelokuvista sekä komedioista. En nyt viitsi luetella kaikkia hyviä leffoja, niitä riittää.

Vierailija

no seikkailu, toiminta ja sinnepäin, mut komedia vie voiton,(reippaasti) mut kaikki menee, paitsi jotku nyyhky ja sinne päin, yleensäkki tylsät ei mee.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Katson liian vähän leffoja. En edes tiedä tunnetuimpia elokuvia tai näyttelijöitä. Tietämykseni tältä osalta onkin hyvin pientä. Viimeisin katsomani leffa on Sweeney Todd, jonka sitten katsoinkin kahden päivän sisällä kolme kertaa. Turha kai mainita, etä tykkäsin siitä?

Elokuvagenreistä olen ehkä vielä enemmin pihalla. Jonkinnäköisistä kauhuleffoista pidän eniten (kauhu myös esim. kirjallisuudessa on suosikkini), mutten ole niitä(kään) juuri nähnyt. Parasta leffaa on näin tietämättömänä vaikea mainita, mutta kyllä tuo Sweeney Todd ponnahti ihan listan kärkipaikoille. Komedia menee, mikälin mielentila on oikea ja samoin leffan tyyli. Mitkään mukahauskat teinikomediat eivät jaksa kiinnostaa pätkän vertaa, mutta Mies ja alaston ase sai minut jopa nauramaan. Huumori oli jo sen verran hämärää.

Havoin voin sanoa inhonneeni jotakin leffaa, mutta olen löytänyt sellaisenkin: High School Musical. Siinä oli kaikki, mikä tekee leffasta huonon. Näyttelijät, yli-amerikkalaisuus, musiikki (huono sellainen) ja juoni, jonka ratkaisun arvaamiseen ei tarvinnut olla Einstein. Step Up -nimistä pätkää katsoimme koulussa, tosin minä pelasin korttia. En näin ollen ollut parhaiten perillä leffasta, mutta siitä mitä näin ja kuulin, en tykännyt yhtään.

Raccoon
Seuraa 
Liittynyt21.12.2015

En hirveämmin katso elokuvia, mutta James Bondit, Indiana Jonesit, ET, Star Warsit ja Paluu tulevaisuudet ovat suosikkejani

ja tietysti

Harrypotterharrypotterharrypotterharrypotter

And God said:
"Let there be toasters. All toasters toast toast." and there were toasters.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat