kalastus

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

no minä pidän kalastamisesta todella paljon (kun vaan sitä kalaa tulis)

paras kala on kirjolohi jonka olen saanut mut ei se hirveesti painanu,vaan jotain 450g ja otin sen mato-ongel! mutta kalastus on tosi kivaa,nykyään kalastan virvelillä,mutta kyllä se mato-onkiminenkin kivaa on voitteko kertoo jotain kalajuttuja tässä keskustelussa tai mistä tahansa kalastamiseen liittyvästä...

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Onhan se hauskaa, sillä aina kesäisin kalastan perheeni kanssa. Suurimmat kalani on ollut 4,3 kg hauki, 3,8 kg hauki, 1,2 kg kuha ja oon saanut sit sellaisia 300g ahvenia aina välillä ongella jos oon jossain hyvässä paikassa.

Vierailija

Itse en erityisesti välitä kalastuksesta, mutta isäni on hulluna siihen . Isäni omistaa ison rysän, nuotan, pitkäsiiman, monia virveleitä ja uisteluvapoja, yli 100 uistinta ja vaappua ja kymmeniä verkkoja.

Isäni on saanut 8 yli 10-kiloista haukea, joista suurin on ollut 15,2 kg ja pituutta sillä oli 126 cm.

Vierailija

mulla on teleskooppivapa . kalastaminen on mun lempi harrastuksia. mutta mä irrotan kalat jo ite ja panen madot.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Kalastaminen on iha saraan kivaa. Mä meen kesällä ku ollaan mökillä niin joka aamu klo 5-7. Sit nukun pari tuntii. Sitte meen illalla klo 8-10 ja sitte syön ilta palaa kton telkkaa ja meen nukkuu. Viime kesänä tuli yhteensä 24 kalaa. Isoin kala jonka oon saanu on varmaa 3kg haukia

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

KALASTUS on siiiiiiis niin mukavaa, kun olla ja voi! Se on niin rentouttavaa ja sanoinkuvaamatonta! Aah..Perhokalastus ja uistelu se on ssiiis niiiiin mukavaa...Ja tulee sitä kalaaki ku on oikeet vehkeet ;)Elikkäs sitä kalaakin on tullu. Hauista kaks isointa 7,9kg ja 5,6kg. Kuhista 4,8kg affenist 1,3kg. Kirjolohist 2,00kg...Ja siinä nyt ensimmäiset harjuksii ja siikou en jaksa luetella...

Ja Kalastaa pidän koskissa, jervissä, joissa ja kaikes mahollises ja mahottomas.....;) (Aamusta iltaan, sitä kalaa saa)

Vierailija

Ai niin ja sain myös uuden oman ennätyksen ahvenien kalastuksessa jopa 56 ahventa yhtenä päivänä, onneksi oli paljon ämpäreitä mukana.

Vierailija

Kyllähän kalastus on ihan mukavaa, ainakin silloin kun tulee kalaa. Kesäisin tulee kätyä mökillä kalassa ja on aina hyvin tullutkin. Kalastustapani on virvelöinti ja veto-uistelu ja suurimmat kalani ovat hauki n. 3kg ja kuha 1,3kg.

Vierailija

kerrassaan mahtava harrastus.käyn kesällä ainakin kerran viikossa kalassa ja isoin kala minkä oon saanu on kai jotain 6,0kg hauki jos ny oikeen muistan.isäni kanssa käyn paljon kalassa ja myös mummoni ja kavereitten.itse kalastan mieluiten virvelillä mutta jos oikeen laiskottaa ja hauet on laiskoja niin siirryn vanhaan ja luotettavaan mato-onkeen.perhokalastusta en ole vielä kokeillut mutta ehkä sitten ensi kesänä.pilkkimisestä en välitä ja lohia ei ole tullut sillä näissä meidän alueen vesistöissä ei ole enään lohia. :D

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

NiinQ siistiä on. Harmi vain, kun lähistöllä ei ole mitään kunnon kalapaikkoja. Aika lähellä on meri, mutta sieltä ei ole pariin viime kesään tullut mitään, lienemmekö onkineet sen tyhjäksi.:) Tykkään enemmän kalastaa virvelillä, jotta on jotain toimintaa. Mato-ongella saa paremmin, mutta se alkaa nopeasti tuntumaan boringilta... Pitää olla sitä vispaamista mukana.Suurin kalani on 30-kiloinen lohi Tenolta toissa kesänä. (No joo, pelkkä vitsi.. xd)

En voi kehua mitenkään saaliillani, kun jotkut täällä on vetänyt reilusti viiskiloisia haukia. Omaa parasta en ole punninnut, mutta aika köykäinen kala varmaan. Hmm, meriahvenet on silti aika hyvän kokoisia olleet.

Vierailija

Kalastaminen on tooosi tosi hauskaa.

Vaikka suurin saaliini onkin semmoinen 100 gramman säynävä....

Harmittaa,kun saan virvelinkin vasta ensi kesänä.. :(

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat