Spyrot

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Pelaako kukaan tätä pelisarjaa? Itse pelaan. Paitsi että enään minulla ei ole yhtäkään, kun PS2:semme myytiin pois ja tilalle tuli Xbox 360. En jaksa enään odottaa, että Dawn of the Dragon tulee Suomeen, koska voi pelata Cynderillä ja peli on vielä suomenkielinenkin. :D

Kommentit (10)

Vierailija

Meillä on Spyro1, ja -2. Ööh, viimeksi taisin pelata niitä noni 2-4 vuotta sitten? Tarkkaan en muista, ihan kivoja pelejä, tosin ehkä vähän nuoremmille suunnattuja.

Vierailija

Olen pelannut yhdesti sairaalassa Spyroa. Se ei varmaankaan ollut uusimmasta päästä, ja jos oli niin se oli surkea. En pidä. (Mutta saattoihan kaikki johtua sairaalan synkeästä ilmapiiristä)

Vierailija

Hanhihannu kirjoitti:Olen pelannut yhdesti sairaalassa Spyroa. Se ei varmaankaan ollut uusimmasta päästä, ja jos oli niin se oli surkea. En pidä. (Mutta saattoihan kaikki johtua sairaalan synkeästä ilmapiiristä)

Pelannut yhdesti.. ; ) Jokin uusi taivtusmuoto vai? Enpä ole ennenmmin moista kuullut, mutta kerta se on ensimmäinenkin! : D

Vierailija

pelasin niitä viimeksi joskus ajat sitten ja nekin oli tullu meille mäkkärin lastenaterian mukana mutta nyt oon myyny ne pois ku en pelaa niit enää

Vierailija

Spyroja pelasin joskus ennen ala-asteikää. Omistan pleikkarilla olevat Spyro the Dragon- ja Spyro 2: Gateway to the Glimmer-pelit. Molempia olen pelannut kymmenien tuntien ajan ja varsinkin ensimmäinen osa on oikeasti laadukas peli. Kakkososa oli pienoinen pettymys, sillä tunnelma oli poissa, mutta minipelit olivat hauskoja. Sarjan taso on laskenut jo ensimmäisestä osasta lähtien, joten en ole edes harkinnut ostavani tällä vuosituhannella ilmestyneitä Spyroja. Aika lailla huonompia ne ovat kuin sarjan ensimmäiset osat.

Ykkösosaa tuli pelattua ihan lähiaikoina, kesäloman alussa. Pelasin vanhan lapsuudenversioni täydellisesti lävitse ja aloitin uuden version. Pelimaailma ei tuntunut enää yhtä laajalle, mutta pelattavuus ja musiikit olivat yhä kohdallaan. Joistakin kentistä tuli nostalgisia fiiliksiä jo kenttämusiikin alkaessa soida.

Spyro-sarjaa en juurikaan fanita ja miellän ainoastaan ensimmäisen pleikkarin Spyrot hyviksi peleiksi. Kakkososa on yksi kohtuullinen tasohyppely pelikokoelmani joukossa, mutta ykkösosa on yhä parhaimpia pelejä, joita olen pelannut. Todellinen klassikko.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat