Fanipostia :)

Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Onko kukaan lähettänyt kellekään piirtäjälle mitään kirjettä/piirrosta

Kommentit (14)

Vierailija

En ole. Olen kyllä ajatellut lähettää Kari Kirhoselle kirjeen (koska saa kirjoittaa suomeksi), mutta en kuitenkaan ole lähettänyt.

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:En ole lähettänyt, koska en tiedä piirtäjien postiosoitteita.

Minun tietääkseni fanipostia voi lähettää Aku Ankan toimitukseen, jossa he kait avaavat kirjeen ja lukevat sen siltävaralta että siinä ei ole mitään kirosanoja tai vastaavaa. Sitten he kait lähettävät sen sinne minne kuuluukin. En ole varma mutta tietääkseni. Voitte varmaan lähettää palautetta ja kysyä asiaa. En ole lähettänyt minäkään mitään, mutta kaippa sitä voisikin. Varmaan Rosalle tai Vicarille.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Noh, löysin joku aika sitten William Van Hornin fanisivuston. Siellä voi lähettä niin sanotun "yksityisviestin" Williamille. Kerran tuli sitten lähetettyä kehuva viesti hänelle, William kun on vielä noussut piirtäjälistallani hiljattain TOP15:ta joukkoon. William on mainio piirtäjä ja juonetkin rautaa!

cxv
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Mutta minulle on kylläkin lähettänyt Carl Barks ja Don Rosa fanipostia.

Sen kun näkis aqanq6.

Asiaan!En ole lähettänyt kenellekkään piirtäjälle fanipostia.

Foorumin tylsin mies.

Vierailija

Löysin Rosan sähköpostiosoitteen jo yli vuosi sitten, mutten vieläkään ole saanut aikaiseksi kirjoittaa hänelle... Jospa nyt kesällä kerkiäisi! (:

Vierailija

En ole vielä lähettänyt kenellekkään, mutta kun tuon Rosan osoitteen netistä löysin, niin jotain ajattelin paperille vääntää..

:Kuparikukkulan Kuningas:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat