Mielestäni,Tv:stä tulee liikaa väkivältää

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

että sillen musta on.entä teistä.ottakaa kantaa.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

no ehkä jos jotku suunilleen mun ikäset kattoo joitain ihan hulluja ohjelmia sun muuta ni voi nähä painajaisia ja silleen. ja kuten 91800 kirjoitti niin se voi saada todelisuuden tajunnan sekottumaan että kanattaa miettiä mitä katsoo.

Vierailija

Mutta muistakaa, että elokuvat ovat aina elokuvia, eli ei totta.

Kyllähän joskus elokuvien väkivalta menee hiukan yliraa'aksi.

En pidä kovin sota-elokuvista, koska mielestäni maailmassa on muutenkin liikaa sotia. Pidän action, historiasta kertovista, anime ja huumori elokuvista.

Vierailija

Riippuu keneltä, kysyy minun kantani on "jos verta siinä roiskuu, mikä ois sen hauskempaa?" Eli pidän actionista.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

No riipuu. Mä pidän ihan hirveesti Komediasta ja Actionista. Mutta sitte jos jotai suolii lentää ja päästä syödään aivot niin okei, sit mä tajuun että on liian raju.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Minä katson star warsia se ei ole niin väkivaltainen vaikka siinä ammuskellaan jne (laser aseilla tietty) ei siinä jokaisessa leffas veri lennä :D!!!!

Vierailija

Kyllähän minä C.S.I:tä katson ja pidän siitä, se on hyvä poliisi-sarja. Muuten kyllä sitä voisi hieman rajoittaa päivisin.

Vierailija

minunkin mielestäni tv:stä tulee paljon (ehkä liikaa, emt), mutta jos muut katsovat niin se on heidän oma asiansa (en tietenkään suosittele väkivaltaa kenellekkään), en kuitenkaan itse katso.

Vierailija

On muuten kirjotusvirhe tossa otsikossa. Siis mitä "väkivältää"?!

Oon kuitenkin sitä mieltä, että TV:stä toisinaan tulee liikaa kaikenlaista väkivaltaviihdettä mutta osahan siitä on ihan mukiinmenevää. CSI ja muut on just parhaita ohjelmia. Jos ei ole ikää katsoa niitä, niin älkää katsoko.

Vierailija

Duke Duck kirjoitti:

91800 kirjoitti:Olen katsonut narnian vaikka olen 9v. Jos lapsena katselee väkivaltaa, niin yleensä aikusenakn voij alkaa ammuskellee, ja kaikkea tämmöstä.

Narnia onkin superraaka, se on lasten ohjelma! Sun ikäisena katsoin james Bondeja ja indiana Joneseja yms. Enkä ole saanut minkäänlaisia traumoja

Yhdyn Duke Duckkiin! Katsoin 8 vuotiaana kaikki Terminatorit,Taru sormusten herrasta.James Bondeja olen katsonut koko ikäni.Olen katsonut myös Scary Moviet.Tässä erittäin pieni osa vain elokuvista joita olen katsonut alle 10v.vaikka olen 11v.

Vierailija

Ikärajoista pitäisi todellakin pitää huolta, ja kyllä itsekin katson TV:tä mutta en sellaisia ohjelmia jotka eivät sovi minulle. Esimerkiksi Pako on K15 kuten tuolla aikaisemmin jo mainittiin. Mielestäni se on välinpitämätöntä niiltä vanhemmilta jotka antavat lastensa katsoa ohjelmia joissa on suurempi ikäraja kuin mitä lapsi on.

Jos on liikaa väkivaltaa, niin ei sellaisia ohjelmia todellakaan tarvitse katsoa. Itse rakastan toimintaleffoja. Ne ovat parasta viihdettä mitä maan päältä löytyy.

Vierailija

91800 kirjoitti:Olen katsonut narnian vaikka olen 9v. Jos lapsena katselee väkivaltaa, niin yleensä aikusenakn voij alkaa ammuskellee, ja kaikkea tämmöstä.

Narnia onkin superraaka, se on lasten ohjelma! Sun ikäisena katsoin james Bondeja ja indiana Joneseja yms. Enkä ole saanut minkäänlaisia traumoja

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat