Tykkäättekö pelata salibändyä/sählyä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä tykkään. Pelaan sitä 5h viikossa. Mulla on Canadienin oranssi mailajoka on eritt. hyvä.

Sivut

Kommentit (25)

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Joo, tykkään pelata, mutta en missään joukkueessa pelaa. Ja Hanhihannu, jääkiekko on nimenomaan parasta ;). Sitä pelaan ulkojäillä talvella, (kun joskus vaan ois kunnon talvi, joulukuussa on vielä ruoho näkyvissä, vaikka en missään kovin etelässä asu.) en missään joukkueessa sitäkään.

Vierailija

Ihan kiva sitä on varsinkin pelata, mutta ei niin kiva harjotella. Harjoitukset on vain silloin kivoja kun saa tehä maaleja.

Vierailija

Kyllä tykkään sählystä. Yleensä sunnuntaisin pelaan kaveriporukan kanssa pari tuntia. Sähly/salibandy on hyvää liikuntaa, ja vieläpä hauskaa!

Vierailija

kai te tiedätte, että sähly ja salibandy on ihan eri asia? Salibandyssä ja rajat (seinät) ja maila ei saa nousta polvea korkeammalle ja muutenki toisen mailaan ei lyödä eikä nosteta... taas sähly on ''katulätkää'' ja siinä ei ole rajoja ja muutenki jo nimen perusteella siinä on vähemmän sääntöjä... maila esim. yleensä nousee ja toisten mailaa lyödään.. jos joskus opettajanne sanoo että ''pelataan sählyä'' niin voitte korjata häntä ;) useimmat sekoittaa nämä kaksi harrastustam joten ettehän te sekoita? ja harrastan salibandyä classicissa ja minua pyydettiin d-tyttöihin kun nyt pelaan kerätyllä porukalla :)

Vierailija

mailani, by the way, on exelin, en nyt tarkkaan merkkiä muista :) ja pinkki tietenkin! samoin exelin laukkuni ;D

Vierailija

Pelaan kavereiden kanssa joskus vapaa-ajalla ja harrastan sitä seurassa.Tähän mennessä on ollut 8peliä tällä kaudella ja minun tehot 2parhaita joukkueen pistepörsissä (tähän mennessä).Tehot ovat tähän mennessä 12+6=18.

Vierailija

Pelaan SRK: n järjestämässä sählyssä ja kaveri porukan kanssa. Muutenkin liikun aika paljon. Ilmaveivi sun muut kikat menee. Holen lapa ja se grippi.. En muista nimeä, jossa on se hikijuttu siinä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat