Koulu

Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Noniin, siis laajasti asioita ja juttuja KOULUSTA, school, schule, mikä onkaan, ei niin hirveä paikka, jutellaan siitä rennosti täällä, . juuh.. aloitanpa, minulla on lievästi sanottuna pieni katastrofi koulussa, on oppilaskunta-vaalit, ja kaksi meidän luokkalaista tyttöä "kilpailee" oppilaskunta-paikasta, ja ne on kavereita keskenään, ja niiden pitää tehdä puheita ja muuta et niitä äänestettäis, ne on molemmat mun hyviä ystäviä, ja ope vaan sanoi ihan pokkana et saan äänestää vaan toista ja et se jota äänestää, niin mun pitää auttaa sitä, esim. duetto-laululla, sun muulla milipuolisella, niin jos älysitte niin voisitteko auttaa että miten auttaisin sitä toista ystävääni, kun se on ihan paras tyyppi, ja olen luvannut häntä auttaa..? Ja sit, juttuja tulemaan : )

Ps. Anteeksi jos tällainen keskustelu on jo.

Edited by: webmaster on Oct 5, 2008 6:45 PM

Kommentit (9)

Vierailija

Äänestä jompaa kumpaa ja sano sille jota et äänestänyt, että sun piti äänestää sitä tai, että valitsit vaan jomman kumman ja se sattu tulee siihe paperiin. En oo hyvä auttamaan, mutta toivottavasti auttoi (vähän). :D :)

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Hopsista! Nostin tämän vaikka Otto tekikin ennen minua samanlaisen..

Tänne juttua koulusta siis..

Itsellä ei koulussa nyt ol kummempia..

Vierailija

no,nyt ainaki vastataan , Kouluun on ihan kiva mennä,mut opiskelu on aikas tylsää ja ku kaveritki on muilla luokilla!

Vierailija

minä pidän koulussani kavereista mutta opiskelu ei ole niin mukavaa :( koulussa menee muuten hyvin :D parhaimmat aineet koulussa on historia ja matikka

Vierailija

Hmmmm... Vaikea pähkinä purtavaksi. Ehkä voisit äänestää salaa molempia. Aika vaikean kysymyksen teit.

A.A93
Seuraa 
Liittynyt24.9.2008

No sullapa vasta ongelma! Itse olen kanssa käynyt läpi tuon samaisen ongelman. Jos pystyt niin älä ajattele ystävyyden kannalta, vaan auta sitä jota lupasit. Äänestä näistä kahdesta mielestäsi parasta, ja vetoa sitten vaikka toisiin kavereihesi, jotta he äänestäisivät sitä toista ehdokasta.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Edited by: webmaster on Oct 5, 2008 6:45 PM

Häh? Aa.. nyt älysin, tän takia tää nousi.. älysin..

Ja, en halua äänestää molempia, se ei olisi reilua.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

A.A93 kirjoitti:No sullapa vasta ongelma! Itse olen kanssa käynyt läpi tuon samaisen ongelman. Jos pystyt niin älä ajattele ystävyyden kannalta, vaan auta sitä jota lupasit. Äänestä näistä kahdesta mielestäsi parasta, ja vetoa sitten vaikka toisiin kavereihesi, jotta he äänestäisivät sitä toista ehdokasta.

Okei, kiitti : ) Ongelmana se että noi on ainoat kaverini.. mutta se jota olen luvannut auttaa, on parempi, ja sitä autan, hän on myös paras ystäväni joten jelpin häntä, kiitos : )

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat