Tultiin tänään Tropiclandiasta...

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

...Mummin ja ukin ja pikkusiskon ja kummien?1 serku kanssa, kun Kummit ja pikkusisko ja se yks serkku meni edellä Hondalla, ja minä ja mummi ja ukki perässä Fiat Puntolla, kun pääsimme 33 kilsaa, niin huomattiit että ilmastoinnista tulee kylmää vaikka se oli lämpimällä, ja auton kaasu ei toiminut. Yht'äkkiä auto rupes sauhuun, ja ajettiin tienposkeen, ja Honda jatko matkaa, mut soitettiin se kääntymään takasin. Sitten ihmeteltiin vähän moottorii, ja vähän ajan päästä soitettiin hinausauto. Puolisen tuntia odotettiin, ja hinausauto tuli(Oli ulkona muuten kylmä! hrr!) kaikkine oranssine valoineen. Sitten mentiin Hondalla ensin Huittisiin(Sielä oli äiti ja toinen pikkusisko hoitanu kummien koiraa) ja jatkettiin vähän ajan päästä (n.Klo 17:30) Saabilla tänne kotiin(Turun lähelle pieneen kylään, mutta en paljasta kylän nimeä). Matkaa sunnuntaille kertyi runsaa 370 Kilsaa! Että semmonen Sunnuntai! Ja muuten vika oli, että kaikki öljy oli valunut pois:(

Sivut

Kommentit (22)

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

ankkaetsivä kirjoitti:...Mummin ja ukin ja pikkusiskon ja kummien?1 serku kanssa, kun Kummit ja pikkusisko ja se yks serkku meni edellä Hondalla, ja minä ja mummi ja ukki perässä Fiat Puntolla, kun pääsimme 33 kilsaa, niin huomattiit että ilmastoinnista tulee kylmää vaikka se oli lämpimällä, ja auton kaasu ei toiminut. Yht'äkkiä auto rupes sauhuun, ja ajettiin tienposkeen, ja Honda jatko matkaa, mut soitettiin se kääntymään takasin. Sitten ihmeteltiin vähän moottorii, ja vähän ajan päästä soitettiin hinausauto. Puolisen tuntia odotettiin, ja hinausauto tuli(Oli ulkona muuten kylmä! hrr!) kaikkine oranssine valoineen. Sitten mentiin Hondalla ensin Huittisiin(Sielä oli äiti ja toinen pikkusisko hoitanu kummien koiraa) ja jatkettiin vähän ajan päästä (n.Klo 17:30) Saabilla tänne kotiin(Turun lähelle pieneen kylään, mutta en paljasta kylän nimeä). Matkaa sunnuntaille kertyi runsaa 370 Kilsaa! Että semmonen Sunnuntai! Ja muuten vika oli, että kaikki öljy oli valunut pois:(

Sori, piti kirjottaa "...Ja kummien+1..."

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Onko tässä keskustelussa kertoa siitä, mitä on juuri tänään tehnyt? Kai...

No, me kävästiin tänään mökillä, joka on aika lähellä kotiamme, ja nostimme kasvimaan perunat! Ihan hyvin oli nekin säilynyt, vaikka lokakuu onkin jo alkanut...:D

Vierailija

Sunnuntaina olin pikkuveljeni kanssa yksin kotona, äiti ja iskä kävivät katsomassa Kalle Päätalo-elokuvan, iskä on kauhea Päätalofani;) Oltiin siinä pihalla ajelemassa ja keulimassa pyörillä ja sitten olin täällä, illemmalla katsoimme vielä Kummeli DVD:tä. Ei sen kummoisempaa. Ja harmi kun auto jättää tienposkeen. Itsekkin asun kylässä noin 40 kilsaa Turusta...

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Harmi juttu, itse en ole käynyt siellä päin.. ; ) Eilen oli tanssi-treenit ja katsottiin jotain elokuvaa kolmoselta mummon kanssa, sitten oon kutonut..

Ps.Taikiiiss!!

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Joo pysytään aiheessa, eikä aleta chattailemaan. Olet jo tosi järkevä netinkäyttäjä!;) :)

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat