Tykkäättekö luistella?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä harrastan taitoluistelua ja rakastan luistelemista!

Sivut

Kommentit (19)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

A.N.K.K.A kirjoitti:En todellakaan! Mä vihaan luisteluu, en tiedä miksi. Mutta hiihtämisestä kyllä pidän.

Heh, ihan sama kuin minulla. Minäkin VIHAAN (Krääh!) luistelua, mutta hiihtää voisin vaikka joka päivä, jos se vain olisi mahdollistakaan...:)

Vierailija

Luisteluhan on tosi hauskaa, varsinkin talvella, kun järvet ovat jäätyneet. Jossain pienessä lammessa, metsän hiljaisuudessa on ihanaa luistella yksikseen tai kavereiden kanssa. Luistelu tuo mieleeni ainakin muistoja, iloa, haaveilemista, sekä kaikkea muita monenmoisia asioita.

Luisteleminen on varsinkin ihana tunne, kun sitä ei ole harrastanut pitkään aikaan. Jalat liukuvat jäällä, ja tuntuisi, kuin ei painaisi lainkaan. Jääkin kimaltaa yöllä niin ihanasti, että se tekee siitä kaksinverroin ihanampaa. Itse en ikinä ole luistelua harrastanut, joskus on kuitenkin ollut mietteissä. Harrastuksia olisi kuitenkin pukkaantunut liikaa. Luistelun katseleminen riittää minulle, vaikka se ei tietenkään korvaa sitä kokonaan.

Vierailija

Se on ihanaa! Vähän muutosta siihen kävelemiseen. Liukuu ihanasti, mutta tarvitsee myös osata ohjata itseään, vaikka se ei kyllä ole yhtään vaikeaa. Osaan luistella ihan tavallisesti, mutta en osaa tehdä mitään temppuja. No, pääasia, että edes osaan luistella, ja jarruttaa oikeaan aikaan.

Vierailija

Joo tykkään! :) muutense olis kivaa mut mun luistimis on ne ärsyttävät terät :@ eli haluun poikien luistimet

Vierailija

se on kivaa joka talvi mennä kamujen kaa ulos ja eka mennä vähä lumi sotaa ja tämmöstä ja sit mennä koulun kentälle jossa on talvisin jää niin luisteleen... :) rakastan sitä aikaa ku saa olla kamujen kaa ja sen vähä paremman ''kamun'' kaa ;) jos tiiätte mitä meinaan

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:

A.N.K.K.A kirjoitti:En todellakaan! Mä vihaan luisteluu, en tiedä miksi. Mutta hiihtämisestä kyllä pidän.

Heh, ihan sama kuin minulla. Minäkin VIHAAN (Krääh!) luistelua, mutta hiihtää voisin vaikka joka päivä, jos se vain olisi mahdollistakaan...:)

Pidätte siis hiihtämisestä? Itse vihaan sitä talvilajeista kaikista eniten, ainakin, kun sitä on koulussa. Hyhhyh. Nooh, jokaisellahan on erilaiset mielipiteet talvilajeista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat