Rayman-pelisarja.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuka pelaa kyseistä pelisarjaa? Mitkä osat sinulla on ja kuinka monta niistä olet vetänyt läpi? Mikä Rayman-peleistäsi on paras, kerro? Itselläni on kaikki Rayman-pelit ja olen vetänyt kolme niistä läpi, jotka ovat Rayman 1, Rayman 2 the great escape ja Rayman 3 hoodlom havoc. Paras peleistä on Rayman raving rabbits.

Sivut

Kommentit (18)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mr. A.A kirjoitti:

Aku.Ankka.313 kirjoitti:Mulla ei ole, ja rayman pelit on surkeita, ja ostakaa pikku pojat :&lt;br /&gt;<br />

Grand Theft Auto : San Andreas

Ai GTA San Andreas, sehän on K-18 peli ja suosittelet sitä pikku pojille, oletko joku ihme jätkä?!!!?!

Ei tosiaan ole pikkupojille tuo peli! Taidat itsekin olla vielä pikkupoika ja pelaat sitä...

Vierailija

mulla on Rayman 2 The great escape, Rayman Revolution, jonka oon päässyt läpi ja Rayman 3 Hoodlum Havoc. kaikkein parhain on Rayman M koska siinä voi ohjata muita

Vierailija

Mä oon pelannut sen kanihomman läpi mun kaverin kans. Se on oikeen hauska, en vaan oikeen pidä siitä ku ei voi ohjata nuolinäppäimillä.

Vierailija

Aku.Ankka.313 kirjoitti:Mulla ei ole, ja rayman pelit on surkeita, ja ostakaa pikku pojat :<br />

Grand Theft Auto : San Andreas

Ai GTA San Andreas, sehän on K-18 peli ja suosittelet sitä pikku pojille, oletko joku ihme jätkä?!!!?!

Vierailija

Tästä aiheesta ei olisi tarvinnut tehdä omaa topicciaan, tämän olsi voinut laittaa Pelit-topicciin. No, minusta Raymanit ovat melko hyviä, ainakin ne joissa on kolmannen persoonan moninpeli. Muut kuulostavat huonoilta.

"Fergus, skottiverta parhaimmillaan"

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat