Mitä ruokaa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Heh, ajattelin että olisi kiva tietää mitä söit tänään. Illalla kun olet syönyt iltaruuan voit kirjoittaa tähän topicciin mitä söit päivällä (mahdollisesti koulussa) ja illalla. Eli siis näin:

A kirjoittaa: Söin koulussa tänään makkarakeittoa, oli tosi hyvää! Ja illalla söimme kotona lihapullia ja muusia.

B kirjoittaa: Aijaa, en syönyt tänään koulussa mitään ja kotona söin äitin tekemää pitsaa.

Ymmärsittekö? Ja ei nyt välttämättä tarvitse odottaa, että on syönyt vaan voit kirjoittaa myös jos jo tiedät mitä syöt tänään.

Anteeksi jos topiccissa ei ole järjen häivää, kiinnosti nyt vaan tietää mitä syötte:)

Sivut

Kommentit (38)

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Aamupalaksi tänään söin puuroa. Koulussa oli tarjolla hernekeittoa (Minä tykkään siitä) ja otin myös leipää. Välipalaksi koulussa söin kaksi paussi-keksiä ja tripin. Kotona ruoaksi oli pinaattilettuja ja muusia. ja iltapalaksi syön taas paahtoleiää ja jugurttia.

Vierailija

Jaa, no aamulla söin kupillisen muroja ja jonkun leivän. Koulussa oli päivällä Chili con Carnea. Illalla kotona olen syönyt nakkikeittoa ja nyt taidankin lähteä syömään iltapalaa.

Vierailija

mä en syöyt mitään koko pävänä kuin yhden muron vaan , koulussa yhden saalaatin palasen ja potun nami :D

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Aamulla söin muroja ja join appelsiinimehua. Koulussa päivällä oli uunimakkaraa ja perunamuusia ja salaattia(joka jäi valitettavasti väliin; P). Kotona en jaksanut syödä lohta, joka oli ruokana. Söin vain pari hapankorppua ja äsken join kupillisen kaakoaota. Vois kohta mennä jääkaapille!

Vierailija

Aamulla söin leivän ja join kaakaota, niinkuin joka aamu yleensä. Koulussa oli tänään kahta ruokaa, kinkkukiusausta ja broilerkeittoa, itse valitsin kinkkukiusauksen. Välipalaksi söin yhden hillomunkin ja jugurttia. Sitten iltaruuaksi oli äitin vähän improvisoitua makaroonilaatikkoa. Siinä oli makaroneja, jauhelihaa, juustokastike ja porkkanaa joukossa. Aivan mahtavaa ruokaa! Iltapalan syön aivan kohta, samalla kun katson Simpsoneja. Kääk! Eihän tänään tulekkaan Simpsoneita, sitten varmaan katson uutisia, ja sitten yhdeksältä varmaan rupean katsomaan Myytinmurtajia tai lukemaan. No iltapalaksi kuitenkin syön varmaan leipää, muroja ja jugurttia, ei tarkkaa tietoa;). Ja joudun nyt lopettamaan, joten öitä kaikille!

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Aloitetaas ihan aamusta: päiväni starttasi kaurapuurolla, hyi, ja puolukkosurvoksella. Koulussa oli kermaperunoita ja kalkkunakastiketta, pahaa oli. Kotona söin perunamuussia ja sisäfilettä pippurisessa kermakastikkeessa. Jälkiruuan virkaa toimitti muutama suklaapala. Kohta taidan ottaa muutaman karjalanpiirakan ja maitoa, ja siinäpä taisi tulla kaikki.

Vierailija

Aamulla söin muroja ja pari leipää sekä join maitoa.Koulussa meillä oli Ohrapuuroa.Välipalaksi söin vakuttaa,pari leipää,keksiä ja join pullollisen mehua.Kotona söin Lasagnea ja join maitoa.Iltapalaksi söin vakuttaa ja pari leipää.Tänään en syö enää mitään.

Vierailija

Olen syönyt tänään koulussa makkara keittoa ja perunoita. Sitten kotona söin välipalan äskön(Leipää) ja iltaruuaksi syön luultavasti keitetyä makaroonia ja jauhelihaa sekaisin. Ja sitten tietenkin olen syönyt aamupalan ja tulen syömään iltapalan. Siinäpä minun ruokani tänään!

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Aamupalaksi söin hunajamuroja. Koulussa oli broilerikastiketta ja riisiä (Rakastan sitä) Söin sitten iltapalaksi taas leivän ja jugurtin (Niinkuin melkein joka ilta)

Vierailija

Aamulla söin muroja ja leipää+join pari lasia maitoa,koulussa oli tänään Pinaattilettua ja Pihviä+join yhden lasin vettä,Välipala leipää ja pari lasillista maitoa,Seuraava ruoka oli spagettia ja lihapullia sekä pari lasia maitoa ja Iltapala on joku jugurtti ja pari leipää/karjalanpiirakkaa+tietenkin pari lasia maitoa.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Juu, minun ihmeellinen ruokani on aamupalaksi yksi satsuma, koulussa lihapulla-kastiketta ja perunoita+ihana porkkanaraaste, ja äsken söin välipalaksi leivän.. mitä sitä muuta.. housujen ja takin nauhoja, hiuksia, lyijykyniä..

Vierailija

no aamulla söin pari paahtoleipää ja koulus oli jotai älyttomän pahaa keltasta keltasta mössöö jossa oli perkkanaa, hyi olkoon:(

no illal oli perunaa ja jauhelihakastiketta, nii ja välipalana patonki(joka täyttää yleensä paremmin ku koulu lounas)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat