Tytöille sekä pojille kysymys.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kenellä teistä on alkanut murrosikä? Vastatkaa vain, älkää kertoko mitään muuta kuin että se on alkanut.

PS. Jos joku ei tiedä mitä se tarkoittaa niin älkää vastatko.

PPS. Ei saa alkaa kyselemään toiselta mitä hänen murrosiässään tapahtuu joten älkää tehkö niin sillä se on henkilökohtaista asiaa.

Sivut

Kommentit (209)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Rosa4tehwin kirjoitti:Muuten loppunut, mutta toivoisin kyllä vielä hiukan kasvavani pituutta. Darn it, äiti, kun olet niin pätkä xD

Pistähän paremmaksi: 16 v/160cm. Enpähän kaadu korkealta.

Pojat muuten kasvavat pituutta eri tavalla murrosiässä (tietojyviä, rakkaat lapset). Tyttöjen kasvaminen on ohi nopeammin kuin pojilla, jotka saattavat pidentyä vielä armeijassakin. Sen sijaan minä olen jumiutunut tähän, on hyvin epätodennäköistä, että saisin enää lisäsenttejä vertikaalisesti.

Rosa4tehwin kirjoitti:Olenpa päättänyt sitten alkaa ruveta kasvattamaan "hienoa" partaa. xD Voi kyllä olla, että aika äkkiä häviää, jos ei sovi minulle. Mutta näyttäisin sen kanssa vaan vanhemmalta >.< Saapa nähdä, saapa nähdä....

Onnea yritykseen:'D Varo vaan, ettet ala näyttää amikselta, sehän olisi katastrofi kun näin lukiolaisia ollaan:') Koulussa näkee näitä tyyppejä, jotka eivät ilmeisesti ole joko tajunneet tai raaskineet ajaa ensimmäisiä karvojaan naamasta, ja näky on lähinnä koominen. Mutta mikäpä siinä jos lopputulos on oikeasti parran näköinen (Marco Hietala -tyylinen parta voisi olla ihan jees:'D). Harmi, kun en tyttönä voi käyttää samaa tekniikkaa -> tuomittu näyttämään pikkulapselta. Yritän kompensoida tilannetta ulkoasulla, jota ei ala-astelaisilla näy. Tiedä sitten miten onnistun:'D

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Rosa4tehwin kirjoitti:Voi reps... Se onkin elämän ja kuoleman kysymys, että tietääkö jotkut tuntemattomat, milloin kunkin henkilön puberteetti alkaa xDDD

Näinpä. Mieluummin sitä netissä avautuu kuin irl, I think. Jos menisin selittämään naapureilleni, että kuulkaas murrosikäni on alkanut, veikkaisin heidän vähän ihmettelevän ja ennen kaikkea tunnistavat minut. Sen sijaan tässä topicissa suurta tunnustustani ei ehkäpä ihmetellä samalla tavalla, ja veikkaan, ettei minua kukaan tuon perusteella tunnistanut:'D

Rosa4tehwin kirjoitti:Itsellänihän se on jo ollutta ja mennyttä, mutta pituutta toivoisin kyllä vielä vähän lisää saavani. Pääsisi nyt edes lähelle tuota isäukkoa... Darn it äiti, kun oot niin lyhyt xD

Kokeile nyt niitä korkkareita, joita kannatin jo Ruotsin sivuilla!:'DD Enkä usko että olet mikään lyhyt, et ainakaan mua lyhyempi! Hilpeää lukea, kun täällä 12-vuotiaatkin ovat pidempiä.. Mites muuten operaatio parrankasvatus on toiminut? Onko tuloksia, vai näytätkö amikselta?:')

Vierailija

Onhan tuo jo aikapäiviä sitten, tytöillähän tuo alkaa aikaisemmin:D Ja täytänhän tänä vuonna 14.^^) Menin vihdoin meidän äidin ohitse!! Oon 161 cm. :P

Vierailija

Jep, niin minullakin. EN kerro ikääni ja olen iloinen teidän puolesta jotka, ette kertoneet... sanotaanhan sitä, että netis ei kannattais kertoo henk. koht. asioita itsestään...

Vierailija

Hmm, eiköhän se jossain tässä iässä ala... Ääni on madaltunut reilusti, ja näitä muutamia muita murrosiän merkkejä on havaittu. Parta ja viikset ei vielä kasva, pituus kyllä, nyt mennään jossain 165cm paikkeilla... : )

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

_wonderlust_ kirjoitti:

Kokeile nyt niitä korkkareita, joita kannatin jo Ruotsin sivuilla!;DD

Korkkarit ei kyllä mene missään tapauksessa xD Hirvittää ajatuskin, kun en kuitenkaan pystyssä pysy : D Henkihän siinä menis...

Enkä usko että olet mikään lyhyt, et ainakaan mua lyhyempi! Hilpeää lukea, kun täällä 12-vuotiaatkin ovat pidempiä..

Nooh, pituutta kuitenkin apaut 175 cm, mutta kun tuo isukki on 180 ja rapiat, niin ei kyllä pahemmin naurata...

Mites muuten operaatio parrankasvatus on toiminut? Onko tuloksia, vai näytätkö amikselta? ;)

Nooh, siinä ja tässä. Kunhan viikset eliminoi, niin ei ole amikseltanäyttämisvaaraa : D

Vierailija

Ankkahirmu kirjoitti:Luulenpa, että osa tähän topicciin vastanneista bluffaa retostellakseen murrosiällä..

Tuskinpa ihan niin sillä vaikka se on hyvinkin mahdollista niin uskonpa että eivät he bluffaa, laittakaa sitten myös ikänne niin voimme olla varmoja että ette bluffaa.

Vierailija

Mjuu, kaipa sen näin 16 vuoden iässä (maaliskuun alussa tosin sitten juhlan paikka.. =D) voi todeta alkaneen. Lähinnä kaikkea hauskaa ja etenkin silloin ala-asteikäisenä koolia on tullut käytyä läpi (kaksilahkeisia tässä kuitenkin ollaan ;p). Pituudesta ja äänenmurroksesta alkoi ja nyt, kaiken muun enemmän tai vähemmän hälvettyä, pituus jatkanee vielä jonkun vuoden etenemistään.

Tosiaan, pientä paluuta oli tännekin tehtävä ^_^. Foorumi näemmä muuttunut aavistuksen parempaan kun tuo pitkään kaivattu lisäys aihealueisiinkin on saatu ;p. Moderaattoreita ei tosin (?) vieläkään taida foorumilla päivystää, ah ja voih ;-].

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat