kuka on käynyt Lontoossa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mä oon käyny siellä, siellä nimittäin on Disney kauppa:):)

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Lontoossa en ole käynyt, mutta olen käynyt New Yorkin Disney Storessa. Se oli todella iso, ja pelkkiä Disney-tavaroita.

Vierailija

MINÄMINÄMINÄ! Mä oon käyny Lontoossa, ihana paikka :) Oon ollu Disney-kaupassakin, mutta siellä oli lähes pelkkää high school musical-kamaa.. Lähes :D Oon olu Lontoossa 4-vuotiaana ja toisen kerran tässä viimekesänä. Kaksikerroksiset bussit on kivoi :D:D

Vierailija

!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!

En ole käynyt. Harmi! xD;

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

ME333 kirjoitti:

Kiitsu96 kirjoitti:En oo käyny, mutta oon käyny Ranskan disneylandissa

Minkälaista siellä oli?

Siel on tosi kivaa, iso nätti linna, "movie-land", tosi kiva, olin siellä pari vuotta sitten, aivan ihana, ja hotellissa sitten disney channel ranskaksi.. tosi kiva paikka.. lisä-infoa saa kysymällä.

Vierailija

Itse en ole ainakaan käynyt Lontoossa tai ylipäänsä Iso-Britaniassa. Haaveilen, että pääsisin johonkin isoon kaupunkiin asumaan tai edes käymään (Isoja kaupunkeja mm.: Lontoo, New York, Miami, Los Angles, Sydney, Pariisi Montreal...).

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat