Mikä on noloin asia, mitä sinulle on sattunut?

Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Siis mikä on noloin asia, mitä sinulle on sattunut? Minulle ei ainakaan muistaakseni ole tapahtunut mitään kovin noloa.

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Nourimmasta vanhimpaan!

1v. Kun TV:stä tuli mainoskatko, minä oksensin ja nauroin samaan aikaan!

2v. Opin silloin puhumaan. Isoveljeni (silloin K18) käytti tilaisuutta hyväkseen ja opetti kiroilemaan.

3v. Kun oli kylvyn aika, juoksin isää karkuun täysin ilman vaatteita!

4v. (Tyhjä).

5v. (Tyhjä).

6v. luulin päiväkodissä jäähyä valtaistuimeksi.

7v. (Tyhjä).

8v. (Tyhjä).

9v. Oksensin koulussa.

10v. (Tyhjä).

Vierailija

Mulle on kyllä sattunut paljon noloja juttuja. Kaikkia ei kyl kehtaa edes kertoa, mut tässä yks: Olin lapissa laskettelemassa ja sit lähin käveleen rinteiltä mökille päin ja näin et kauempana metsässä liikku jotain. Mä luulin et siellä oli susia ja soitin iskälle et siellä on susia, ja sit se tuli vähän ajan päästä kattoon, niin siellä olikin vaan poroja....

Vierailija

Noo niitähän on aika paljonkin noo välillä olen kouluun mennyt paita väärinpäin muttei nyt ehkä mitään kauheeta ole sattunut..

Vierailija

Menin joskus kakos luakal uimahallii ja en muistanu pistää uikkarei jalkaa ja menin alastoman altaille ja sit huomasin et uikkarit puuttuuu

Vierailija

Noku meidän luokka esitti kevätnäytelmässä sellasta #%§½+?-!runoa jossa oli jotain "kuule laulaa linnut jo!on korkealla aurinko!"lurituksia ja meikä kuulu taka rivin kuoroon.mä en puhunut,liikutin vain suuta.aika noloa.(6)

Vierailija

No noloin oli kyllä se, kun oli kesäloma ( tämä tapahtui 2 vuotta sitten ), ja olin kummitätini luona. Olin juuri porealtaassa, kunnes tuli jokin sähkökatkos, niin minä kiljuin siellä niin kovaa kun kurkusta lähti. Ihme kyllä, kukaan ei kuullut, joten minä vain rämmin kylpyvaahdosta ylös, ja liukastelen lattialaatoilla, ja lopulta kaadun, niin kauhea itku tuli, ja sitten valot tuli taas. Olin saanut hirveän mustelman sääreeni, ja juoksin kiljuen kylpyhuoneesta pois (pyyhe päällä tietenkin) ja juoksin yläkertaan kirkuen, että kylpyhuoneessa on mörköjä. Lopulta törmäsin seinään (juoksin loppumatkan silmät kiinni). Olipas noloa.

Vierailija

Voi, minä töpeksin niin usein että harva se päivä... ;( Juuri nyt (ihme kyllä) ei tule mitään mieleen. Kerron sitten, kun muistan taas.

Vierailija

Hömm... Ainakin nämä tuli mieleen: Kuusivuotiaana olin liikkakerhossa ja tajusin vasta kahden vuoden kuluttua, että siellä käyttämäni "liikunta-asu" oli jotkin potkuhousut lyhyillä lahkeilla. Sitten kun toisella luokalla meillä oli tapana, että synttärisankari heitettiin ilmaan koko luokan voimin niin monta kertaa, kuinka monta vuotta täytti. Jossain vaiheessa minun heittämistä joku möläytti kovaan ääneen: "Sonja on hirveen painava!" Empä sen jälkeen siihen suostunut... Eikä sekään ollut kivaa, kun puoli vuotta sitten olin ollut viikon poissa koulusta jonkun nuhakuumeen takia ja kun palasin kouluun, jo kellojen sointia odotellessani minulla tuli oksennus lapasille ja käänsin ne ja kun ensimmäisellä tunnilla tein päivystäjän pöydällä enkun koetta, taas se tapahtui ja kun tulin luokkaan, ei tyypit ihan riemustakaan kiljuneet ja ope joutui siivoamaan lattian... Se nolottaa minua vieläkin.

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Noh, olen sanonut monia ihmisiä äitiksi, esim. opettajaa, olen vahingossa jotakin vierasta miestä sanonut isäksi, sekä kaikkia tuollaisia pikkujuttuja.

~ Tapsa

Vierailija

Minulle on sattunut jotain tosi noloa, mutta en nyt kerro sitä kaiken kansan edessä. Mutta voin kertoa jotain ei-niin-noloa. Olin 4-6 vuotias. Olin mennyt äiteen kanssa kauppaan, ja olimme kassalla. Jostain todella typerästä hetken mielijohteesta päätin halata äidin jalkaa. Ja niinpä niin. Siellä oli joku toinen nainen, jolla oli saman laiset housut kuin äidillä, ja sitten minä sen tein, halasin jalkaa. Kun katsoin ylös, niin siellä näkyi joku aivan vieras nainen. Irrotin salamana otteeni ja menin odottamaan äitiä. Ja äiti ja se ken lie nainen nauroivat ja minä seisoin/istuin nolona.

Sitä pakkaa aina välillä miettiä, kuinka tyhmä tääppi minä silloin olin. Aargh!

Vierailija

Minulle ei ole tapahtunut mitään hirveän noloa asiaa, mutta kerron sen nyt. Olin 7v ja olin Teneriffalla. Siellä kun olin läpi päivän kuumalla hiekkarannalla jossa oli paljon väkeä. Kun menin uimaan 3m korkeaan aallokkoon ja sitten kun polskin jonkin aikaa, sitten tuli yhtäkkiä hyvin iso aalto, lähes 4m korkea, ja "pakenin" hiekalle, mutta aalto purkautui jonkun 3m päästä erossa rannasta. Pienempiä aaltoja tuli aika lailla ja menin miniaallokkoon. Kompastuin tietämättä kiveen ja sitten raahauduin vähän eteenpäin ja sitten se tapahtui! Minulta lähti uimahousut! Laitoin ne hätääntyneenä takaisin. Noloistuin vähän ja jatkoin kuitenkin polskimista. Siitä on vajaa vuosi aikaa joten ei enää nolostuta.

Vierailija

No tässä mun noloin: Olin hammaslääkärissä joskus 2v sitten ja olin juuri palaamassa koululle. Käytävässä tapasin toisen luokan open ja kysyin siltä missä muu luokka oli, ja ope vastasi että kirjastossa. No, sitten luulin että ope tarkoitti kaupunginkirjastoa, joka on meidän koulumme lähellä ja olemme useasti käyneet siellä luokkaretkellä. Sitten sanoin että okei ja ope meni pois ja minä menin ulos. Ajattelin että pummaan kyydin äidiltäni joka oli vielä siellä jossain koulun lähellä autonsa kanssa. Juoksin auton kiinni ja sain kyydin (kummitätini oli autossa mukana). Sitten puolimatkassa vasta tajusin että hups ope taisikin tarkoittaa koulun kirjastoa. Selitin asian ja me sitten käännyimme takaisin kun molemmat aikuiset nauroivat ihan kamalasti. Kun taas pääsin takaisin koulun käytävään huomasin että se sama ope liikuskeli siellä ja menin äkkiä nurkan taakse ettei se huomaisi ja alkaisi kyselemään. No menin sitten kirjastoon missä muut istuivat ja katsoivat videota. Onneksi kukaan muu ei saanut tietää :D Muistelen tätäkin vielä jskus.. huhhuh se oli kyllä aika noloa.

Vierailija

Kun olin koulussa sanoin opee äidiksi.

Kaupassa sanoin yhtä naista äidiksi.

Sanoin kouluavustajaa äidiksi.

Olen sanonut kaikkia ihmisiä äidiksi mutta muuta pahaa ei ole sattunut.

Sanon vielä yhden: Kun olimme naapureillamme syömässä tuli pissahätä ja huusin äitiä kaikkien minun kaverin kuullen. Se nolotta vielä vähän.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat