Mikki sarjakuvissa usein samat hahmot

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Nykyään Mikki Hiiri-sarjiksissa on lähes aina samat hahmot. Eka Vekara ja Atomiinuskin esiintyy aina vaan harvemmin.

Kommentit (7)

Vierailija

Tuo on todellakin totta! Olisi kivaa jos sinne tulisi uusiakin - tai joitakin vanhempia mitä ei ole ollut pitkään aikaan - hahmoja. Mikki Hiiri sarjakuvat olisivat silloin kiinnostavampia. Eikö olisikin?

En muutes edes tiedä kuka edes on Atomiinus. Voisiko joku kertoa minulle?

Vierailija

SunZ kirjoitti:Tuo on todellakin totta! Olisi kivaa jos sinne tulisi uusiakin - tai joitakin vanhempia mitä ei ole ollut pitkään aikaan - hahmoja. Mikki Hiiri sarjakuvat olisivat silloin kiinnostavampia. Eikö olisikin?<br />

Atomiinus taisi olla 1000-kertaisesti suurennettu atomi.

Vierailija

SunZ kirjoitti:Tuo on todellakin totta! Olisi kivaa jos sinne tulisi uusiakin - tai joitakin vanhempia mitä ei ole ollut pitkään aikaan - hahmoja. Mikki Hiiri sarjakuvat olisivat silloin kiinnostavampia. Eikö olisikin?<br />

Nii-in. Minäkin haluaisin tietää kuka on Atomiinus, ja jos joku kertoo hänestä voisiko joku myös kertoa pari lehteä joissa hän esiintyy. Mustakaapua minä ainakin kaipaan.

Lisäksi Mikki-tarinoista on kadonnut se vanha hehku, mielenkiinto ja jännittävyys. -Olen silti enemmän Mikki kuin Aku -fani :)

Vierailija

Niin juuri Mikki tarinoissa voisi tulla uusia hahmoja tai vanhojakin.

Casty piirtää hyvin erilaisia hahmoja vai mitä sanotte?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat