Iines,piru ankaksi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jo kauan olen ihmetellyt kuinka Aku (sekä Hannu) yhä jaksavat jahdata Iinestä itselleen. Hänhän on oikea ilkimys, miesten-nielijä joka leikkii niin Aku-paran kuin hannunkin sydämmellä. Jos jokin Akussa ei miellytä Iinestä uhkaa hän samantien ruveta deittailemaan Hannua!! Kuinka Aku jaksaa tätä kidutusta?? Kaiken lisäksi Aku ei saa edes vilkuilla muita kuin Iinestä, sillä välin kun Iines liehittelee vuoroin Hannun ja vuoroin Akun kanssa!!!!!

Kommentit (13)

Vierailija

minunkin mielestäni Iines on ilkeä leikkiäkseen toisten sydämmillä mutta miksi Aku ja Hannu pörräävät Iineksen ympärillä kuin mehiläiset kukan.

Vierailija

simohöö kirjoitti:olen samaa mieltä mutta otsikko voisi olla lievempi:(

Simohöö säikähti otsikkoa,joten selvennän hieman. Lainasin otsikon elokuvasta- Piru naiseksi ja muokkasin sitä hieman ankka-termein. Ja miksikö lainasin otsinkon nimen elokuvasta? Siksi että elokuva kertoo miehestä joka on ihastuksensa pompoteltavana yhtä pahasti kuin aku on iineksen tossun alla. :)

Vierailija

Aku on aika sinnikäs, juu. Mutta en pidä Iineksestä, koska hän uhkaa aina jättää Akun ja mennä Hannun mukaan, kuten Fauntleroy69 sanoi. Tietysti se kuuluu asiaan, mutta en silti pidä Iineksestä. Minulla olisi paljon muitakin syitä, mutta päätin päätyä vähän yksin kertaisempaan viestiin. Valitan.

Vierailija

En pidä Iineksestä juuri sen takia. On ärsyttävää, kun jos Iines vilkuilee muita miehiä niin ei sillä ole mitään väliä, mutta jos Aku vähän katsahtaakin vieraaseen naiseen saa Iines raivarin.

Vierailija

Fauntleroy69 kirjoitti:Jo kauan olen ihmetellyt kuinka Aku (sekä Hannu) yhä jaksavat jahdata Iinestä itselleen. Hänhän on oikea ilkimys, miesten-nielijä joka leikkii niin Aku-paran kuin hannunkin sydämmellä. Jos jokin Akussa ei miellytä Iinestä uhkaa hän samantien ruveta deittailemaan Hannua!! Kuinka Aku jaksaa tätä kidutusta?? Kaiken lisäksi Aku ei saa edes vilkuilla muita kuin Iinestä, sillä välin kun Iines liehittelee vuoroin Hannun ja vuoroin Akun kanssa!!!!!

Mäkin ihmettelen, että miksi Aku aina jaksaa olla Iineksen kanssa, kun Iines on joskus tuollainen. No mäki ihmettlen sitä

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat