High School Musical

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

High School Musical faneille tiedoksi, että Disneyn viime vuonna valmistunut elokuva High School Musical 2 näytetään Yle TV2:lla sunnuntaina 12.10. klo 19.10-20.50.

Kommentit (7)

Vierailija

Samaa mieltä Kaljakorin kanssa. (Kalkori hyvä nicki!)

Ja Djlordi, oliko nyt tästä aihetta tehdä uusi topicci? Ei se sitä tarkota, että tänne pulinat-osioonkaan saisi tehdä kaikkia turhia topicceja, vaikka onkin pulinat-osio...

Vierailija

On tää leffa/leffat vähän ylimainostettuja, oon kyllästyny näkemään samat naamat joka paikassa... En kyllä ole nähnyt yhtään niistä leffoista, niin en voi niiden sisällöstä tietää enkä kommentoida sisältöä... :)

Vierailija

Hanhihannu kirjoitti:Samaa mieltä Kaljakorin kanssa. (Kalkori hyvä nicki!)<br />

Ja Djlordi, oliko nyt tästä aihetta tehdä uusi topicci? Ei se sitä tarkota, että tänne pulinat-osioonkaan saisi tehdä kaikkia turhia topicceja, vaikka onkin pulinat-osio...

Ekaks oli tarkoitus laittaa nimeksi:"tohtori Aivopora"...

Vierailija

Kaljakori kirjoitti:High School Musical on mielestäni ylimainostettu roska elokuva.

Osaatpa sanoa asiat todella suoraan, olen täysin samaa mieltä.

Vierailija

High School Mucical on yksi lempi elokuvistani.Ei kaikkien elokuvien tarvitse olla mitään mailman todenmukaisempia. Kiitos siis tiedosta! Täytyykin muistaa katsoa se. Vaikka olen nähnyt 1 ja 2 varmaan 5 kertaa molemmat. :D Nyt odotan, että kolmonen tulee.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat