Oletko partiolainen?

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ite olen. Vuoden päästä pääsee vartioon.

Sivut

Kommentit (32)

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Juu-u! On se hauskaa! Yks kerta Harjoteltiin solmuja, mutta älä saa väärää kuvaa, ei siellä aina harjotella solmuja... Mut jollei oo muuta tekemistä niin solmuja opettelemaan!:D

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Akuhullu97 kirjoitti:No, kaihan sitten olen partiossa... Heh... Olen nyt vartiossa toista vuotta...:)

Jaa! mitä muuten siellä vartiossa tehdään? harjotellaanko sielläkin solmuja? (Merimiessolmu ja umpisolmu on helppoja:)(Tosin umpisolmu ei ole niin kauheen helppo avata))

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Heh, umpisolmu... No, meillä vartiossa on aika samanlaisia juttuja, kuin sudari-ikäisenä... KÄÄK! Unohdin, en suinkaan ole vartiossa, vaan olen >Seikkailija>! Voih, nuo säädökset...:D

Toki meillä alkaa olla hauskempia leirejä, ainakin monipuolisempia. (esim. yösuunnistusta luvassa...):)

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Olen "seikkailija"-joukkueessa, jep.. partioo.. viimeinen vuoteni seikkailijoissa.. ja ensimmäinen ; ) Se on kivaa! Nyt viikonloppuna yöleiri tuossa lähellä.. jei.. ; )

Vierailija

Olen vartiolainen/seikkailija, mutta meidän lippukunta ei vielä ole ottanut tuota uudistunutta ohjelmaa. Ja on partiossa kivaa, monet luulevat että se on vain justiinsa jotain solmuja, mutta me ainakin tehdään vaikka mitä! (Välillä vaan nauretaan :D ) Ja nyt syyslomalla mennään majalle kahdeksi yöksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat