Pidätkö paloautoista?

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ite pidän. Tiedätkö yksikkötunnuksia? Täsä on:

171/172 miehistönkuljetusauto

11/31/21 Sammutusauto

15/25 Pelastusauto

13 Säiliöauto

14 Vaahtoauto

1/2/3...9 Tarkastusauto

16/26/36/66 Tikasauto

190/191/192/193/194/195/196/197/198/291/292/991/731...jne... Ambulanssi

L4/L0 (Sanotaan Lauri4/0) Lääkintäesimies

Esim: T191 on Turku 191

Sanokaa lisää jos tiedätte ja kommentoikaa, pidättekö paloautoista.

Kommentit (15)

Vierailija

Mää olen ajanut paloautoa,käynyt 41m päässä ilmassa nostolava-autolla ja kaikkea muuta, sillä iskäni on palomies!

Vierailija

Tiesin pienenä melkein kaiken paloautoista kun käytiin iskän kaa tossa 3km päässä paloasemalla.Tätä ette kyllä usko mutta olen ollut paloauton ratissa!(En tietenkään ajanut,mutta silti)

Olin silloin 5-vuotias

Vierailija

En erikoisemmin ole kiinnostunut paloautoista mutta olen semmoisen ratissa ollut en siis ajanut;) Onhan se hyvä tietty että semmonen on. Mutta ei ne muuten kiinnosta.

Hermanni 313
Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

joo pidän ajoimme yksi päivä ainakin 3km sellaisen perästä kun se oli tulossa ihan meidän läheisen talon pihasta. Paloautot on ihan ok, mutta pidän enemmän lentokoneista;);););););););););)

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

ankkaetsivä kirjoitti: Tää on pulinat-osio, ja tääl saa puhua mitä vaan...

No ei kyllä ihan noinkaan... xD Kyllä, tämä on vapaa osio, mutta ei se silti tarkoita, että voi ihan mistä vaan lähteä juttelemaan. Esimerkiksi paloautot EIVÄT OLE järkevä aihe topicille! Vaikka tämä topic onkin tehty aikoja sitten, niin silti vähän järkeä peliin näitten topiccien kanssa!

Joo, eipä ne paloautot muutenkaan kovin ihmeellisiä ole. Joskus junnuna olinkin palokuntanuorissa, joten aika monta kertaa olen ollut kyydissä ja käytellytkin kalustoa. Aika tylsää hommaa se on, näin loppujen lopuksi.

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

pelle miljoona oy kirjoitti:no ei mitää ku aika tyhmä keskustelu...

Taidat haluta että "ilmoita asiattomasta viestistä"-linkkiä? Tää on pulinat-osio, ja tääl saa puhua mitä vaan...

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

pelle miljoona oy kirjoitti:kyllä pidän niistä silloin kun ne sammuttavat tulipaloja,mutta aika kova ääni niistä lähtee.

No, juu on se niinkin(Kyl niistä ääntä lähtee)... Mut toisaalta olen nähnyt kolareita ja tulipaloja niin niissä niillä ei oo enää sireenit päällä, mut kun ne on menossa keikal niin kyllä huomaa(Tai turus mäen enää huomaakaan, koska siel kuuluu melkein aina sireeni....)

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Temer kirjoitti:Tiesin pienenä melkein kaiken paloautoista kun käytiin iskän kaa tossa 3km päässä paloasemalla.Tätä ette kyllä usko mutta olen ollut paloauton ratissa!(En tietenkään ajanut,mutta silti)<br />

Olin silloin 5-vuotias

Oon määki, mut en määkään ajanu. mää oon käyny mm. Loimaan paloasemalla, Raision paloasemalla(Iskän serkku on töissä siellä), Huittisten paloasemalla, ja muuta en muista...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat