onko kellän hyvä vitsi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

keroka hyvävitsi jos on nopesti

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Tämä vitsi on aika huono, mutta laitetaan tämä nyt tänne: Oli ötököiden klubi-ilta. Ötökät odottelivat johtajaansa, mutta häntä ei kuulunut paikalle. Tunnin päästä johtaja vihdoin saapui ja eräs ötökkä kysyi tältä: "Mikä mättää?". "No kun ovessa luki, että pitää pyyhkiä jalat!", tuhatjalkainen johtaja vastasi.

Vierailija

olipa kerran norjalainen ruotsalainen ja suomalainen he kilpailivat kuka on pisiten saunassa norjalainen oli minuutin ruotsalainen oli tunnin suomalainen oli saunassa pisimpään mutta lähti saunasta kuitenkin ennen norjalaista miten tämä on mahdollista? sumalainen leikkasi kätensä irti ja jätti sen lauteelle! hahahahahahahaheheheheheh!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija

Missä Mikki oli,kun valot sammuivat?-Pimeässä.

Kuinka monta lepää mahtuu elefantin tyhjään mahaan?

-Yksi.Yhden leivän jälkeen se ei ole enään tyhjä.

Mihin Avaruus loppuu.

-S-kirjaimeen.

Miksi Tiku ja Taku eivät enään ole kavereita?

-Taku raapi tikulla nenäänsä.

-Meidän kissa kuoli kun se söi hiiren.

-Miten niin?

-Tietokone oli oli päällä.

Suomalainen,ruotsalainen ja norjalainen joutuivat autiolle saarelle.Ruokaa ei ollut ja kaikki olivat hädissään.Silloin ilmestyi hyvä haltiatar,joka sanoi:-Jokainen saa esittää yhden toivomuksen ja se toteutuu.Norjalainen sanoi oitis:

-Toivon pääseväni takasin kotoisaan Norjaan.Ruotsalainen toivoi:

-Haluan heti kotiin.Sitten tuli suomalasen vuoro.Hän mietti vähän aikaa ja sanoi sitten:

-Tällä on ihan mukava asua.Taidan jäädä tänne.Toivon ruotsalaisen ja norjalaisen seurakseni.

No siinä oli kuus.Toivottavasti piditte.:D

Vierailija

Mulla olisi parikin vitsiä, mutta en mene takuuseen, että ne olisivat hyviä :D

Miksi kutsutaan isoa töppäystä Pauligilla? Juhlamokaksi.

-Aku setä, potkaisin tänään vahingossa yhtä tätiä nilkkaan. -Noh, pyysit kai anteeksi, Tupu.

-Totta kai, ja sitten täti antoi minulle markan, kun olin niin hyvätapainen.

-Huomasit kai kiittää markasta?

-Ei kun minä potkaisin toiseenkin nilkkaan!

Roope-setä tuli Mummo Ankan luo vierailulle. Sisälle tultuaan Roope ojensi Mummolle ison kimpun kauniita punaisia ruusuja.

-Voi, Roope, ei sinun olisi tarvinnut! Minulla kasvaa ruusuja omassakin puutarhassa.

-Kasvoi, täsmensi Roope.

Vierailija

Alkuun pikku-Kalle -vitsi: Pikku-Kalle oli saanut joululahjaksi rummut. Hän oli niistä tietysti hyvin ylpeä ja kerskui kavereilleen.

-Uskotteko muuten, että nämä ihmerummut pystyvät kertomaan kellonajankin?

-No ei varmaan uskota, kaverit totesivat.

Kallen ei auttanut muu kuin istahtaa rumpujen taakse, ja pian alkoi jumalaton meteli. Samassa yläkerrasta koputettiin täysillä kattoon, ja römeä miesääni kiljaisi:

-Hiljaa! Kello on puoli yksi yöllä!

Ja sitten pari nörttivitsiä: Mikä saa nörtin hulluksi?

-Keyboard not found - Press any key to continue...

Mikä oli nörtin syntyessä napanuoran paikalla?

- RS-kaapeli.

Mikä ero on joulupukilla ja nörtillä?

- Nörtillä ei ole lahjoja.

- Kauhea bittihätä! Missä on lähin peecee?

Vierailija

Kaksi ruotsalaista on hirvimetsällä. Toinen heistä lyyhistyy yhtäkkiä maahan ja menee tajuttomaksi. Hänen toverinsa soittaa heti kännykällä hätänumeroon ja sanoo: "Kaverini kuoli! Mitä minä teen?"

Hätänumerosta vastataan rauhoittelevalla äänellä: "Älä hätäile, minä autan. Varmista ensin, että hän tosiaan on kuollut."

Puhelin vaikenee, kunnes kuuluu laukauksen ääni.

Ruotsalainen palaa puhelimeen ja sanoo "Selvä on. Mitä sitten?"

Vierailija

Kaksi tyttökärpästä keskusteli: -Se komea sittisontiainen pyysi minua ulos teelle! -Oletko varma, ettei hän pyytänyt sinua ulosteelle?

onninho
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Olipa kerran Italialainen, Espanjalainen ja Portugalilainen. He kilpailivat kuka heittää pisimmälle keihästä. Ensin heitti Italialainen, hän heitti 10 metriä. Sitten heitti Espanjalainen hän heitti 20 metriä. Sitten heitti Portugalilainen hän heitti niin pitkälle ettei sitä enää näkynyt. Seuraavana päivänä he lukivat lehdestä "Kiinan keisarilla on iso tikku takapuolessan".Hehehehehehehehehehehehhehehehehehhehehehehehehhehehehehehehhehehehehehehheheheh:D

Vierailija

Jones Duck kirjoitti:Suomalainen, ruotsalainen ja tanskalainen istuivat käärmeiden seassa. Käärme puri tanskalaista joka lähti pois. Käärme puri ruotsalaistakin joka lähti pois. Suomalainen jäi. Mitä opimme:Suomalaiset ovat sisukasta väkeä. No oliko hauska?

ihan kai;)

Vierailija

Eräässä kaupungissa kävi kerran jääkarhu.

Ihmiset säikähtivät ja huusivat jääkarhu, jääkarhu.

Enkä jää vastasi karhu ja lähti pois.

p.s. jos tämä vitsi oli hyvä niin vastatkaa tähän alle hymiö, ja oma nimi merkki. Esim: Pikku -Apina :)

käyttäjä-464
Seuraa 
Liittynyt24.6.2008

Oppettaja kalle voitko mainita jonkun tärkeän asian,jota ei ollut

olemassa vielä sata vuotta sitten? -Voinpa hyvinkin.Minä!

Mikä on keltainen ja pyöreä,eikä millään noustä sängystä ylös?

-Aamu- uninen aurinko.

Miksi tyhmä seisoo pistorasian vieressä?

-Hän odottaa sähkopostia.

Mitä on höyry?

-Höyry on vettä,joka hikoilee.

Mikä on Minni Hiiren lempi ohjelma

-Tartu Mikkiin

Vierailija

Olihan se ihan hyvä vitsi Pikku-Apina.

Olen tämän samaisen vitsin kirjoittanut johonkin muuhunkin vitsi-topicciin:

Miksi Mikin naama on likainen?

Mikki ja Hessu olivat illalla olleet karaokebaarissa, ja Hessu oli mennyt laulamaan. Hessu kuitenkin lauloi karmivasti nuotin vierestä, ja katsojat huusivat Hessulle "Tunge se mikki vessanpönttöön!". Hessu teki työtä käskettyään!:)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat