Mopot

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tällä palstalla voitte keskustella mopoista, jos olette kiinnostuneita tai aiotte hankkia, tai voitte vaan jutella mitä ikinä tulee mieleen mopoista.

Kommentit (8)

Vierailija

Itse en oo kovin kiinnostunut mopoista ainakaan vielä, ja tuskin tuun hankkimaankaan. Ite pidän enemmän polkupyöristä. Musta mopot on enemmän laiskan mihen välineitä.

Vierailija

Oot näköjään verijeljiä kanssani, ankkaetsivä, sillä mäkin meen paljon pyörällä ties minne, ja pitäis tehdä jo talvihuolto, sillä mun pyörä on jo aika sotkuinen sillä oon ajanut sillä sateellakin aika paljon. Ja ketjutkin pitäis kiristää ennen kuin ne menee pois paikoiltaan useasti.

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

A.N.K.K.A kirjoitti:Oot näköjään verijeljiä kanssani, ankkaetsivä, sillä mäkin meen paljon pyörällä ties minne, ja pitäis tehdä jo talvihuolto, sillä mun pyörä on jo aika sotkuinen sillä oon ajanut sillä sateellakin aika paljon. Ja ketjutkin pitäis kiristää ennen kuin ne menee pois paikoiltaan useasti.

Jaa! mulla tulee pyöräiltyy Kouluun, Partioon, Kaverille ja sitten vielä joskus iskän tai kaverin kanssa ajetaan 10-13 kilsaa maalla(Aika kivaa!)(Tosin tuli varmaan viimeks kaverin kanssa 20 kilsaa...)Täytyis varmaan munkin tarkistaa että pyörät on täynnä ja öljytä ketjut, pitäis varmaan valokin ladata... ja puhdistaa pyörä ja heijastimet... On taas hommaa!:D

Vierailija

Mopoilla ei tule onnettomuuksia, jos osaa ajaa! Mopot on kivoja, itselläni on Honda Monkey, ja jos haluatte lisää tietoa, menkää Frodo95: den tekemään mopo keskusteluun.

Vierailija

mä ostin keväällä Honda crf80f mopon. Oon kesän aikana kaatunu kerran ojaan ajanu 2 kertaa ja yhen renkaan puhkassu.

artsi 98
Seuraa 
Liittynyt9.10.2008

Minulla ei vielä ole mopoa mutta kyllä viimeistään silloin pitää semmonen hankkia kun kortin saa ajaa. Mielestäni mopot on järkeviä vehkeitä, kun vaan muistaa niillä ajaessa pitää järjen päässään eikä ala kaahaamaan. Itse aion hankkia alkuun ehkä jonkun samurai 110cc:n ihan vaan huviajeluun. Myös Monkeyt ja PV:t on hyviä mutta ne on kyllä aika kalliita jos hyvän aikoo hankkia. Samuraissa on hinta-laatusuhde kohdallaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat