Koulujenväliset kilpailut

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletko ollut koulujenvälisissä kilpailuissa? Missä lajeissa? Kuinka usein olet ollut? Miten olet pärjännyt? Missä lajeissa tahtoisit että olisi koulujenväliset? Kertokaa siis. Itse kerron tuossa alapuolella.

Olen ollut koulujenvälisissä, joskaan en kovin usein. Kolmannella osallistuin ensimmäisen kerran, pallonheittoon. En pärjännyt kovin hyvin, joten se jäi silloin siihen. Vasta viidennellä uskalsin seuraavan kerran, pesäpallojoukkueeseen, mutta vain varajokeriksi.(Joukkueemme jäi kolmanneksi neljästä joukkueesta) Sitten aloin kehittyä urheilutaidoiltani, ja pääsin tänä vuonna mukaan koulujenvälisiin futiskisoihin. Itse kisat ovat huomenna. Jos tämä keskustelu ei ole huomenna täysin kuollut, voin kertoa miten kävi. (Ketä kiinnostaa!)

Haluaisin, että järjestettäisiin koulujenväliset salibandykilpailut. Myös koris-ja jääkiekkokilpailut olisivat mukavat, vaikka en niissä niin kauhean hyvä olekaan. Pelaan muuten huomisissa kisoissa pakkina,(kuten yleensä)kertokaa jos joku muukin on pakki. Sitten (Jos vain jaksatte/kiinnostaa) vastaatte, JA KUNNOLLA!

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

Juu moikka vaan Ronny. Vai on Sami ollut Hetkisessä, pelottiko xD? Olitko kannustamassa vai kilpailijoissa? Ja kyllä itsekkin liikun joka päivä, yleensä ajan pyörällä muutenvaan, keulin ja muuta sellaista... Ja pesis on hauskaa! Kunhan ei ole hirveän epätasaväkiset joukkueet. Ja ei ole mitään hajua kuinka paljon menee leukoja kun viimeksi olen joskus kutosen alussa testannut, no kai niitä sata menee;) Ehehee, vitsi vitsi, täytyypä huomenna tesmata!

Vierailija

Mää oon meidän luokan ylivoimaisesti paras jääkiekossa,sählyssä ja jalkapallossa!Lätkässä oon voittanut kultaa 8:kertaa,säbässä 7:kertaa ja futiksessa 5:kertaa.P.S.Määkin oon köpö yleisurheilus.

Vierailija

-Katajasydän- kirjoitti:Oletko ollut koulujenvälisissä kilpailuissa? Missä lajeissa? Kuinka usein olet ollut? Miten olet pärjännyt? Missä lajeissa tahtoisit että olisi koulujenväliset? Kertokaa siis. Itse kerron tuossa alapuolella.<br />

<br />

Olen ollut koulujenvälisissä, joskaan en kovin usein. Kolmannella osallistuin ensimmäisen kerran, pallonheittoon. En pärjännyt kovin hyvin, joten se jäi silloin siihen. Vasta viidennellä uskalsin seuraavan kerran, pesäpallojoukkueeseen, mutta vain varajokeriksi.(Joukkueemme jäi kolmanneksi neljästä joukkueesta) Sitten aloin kehittyä urheilutaidoiltani, ja pääsin tänä vuonna mukaan koulujenvälisiin futiskisoihin. Itse kisat ovat huomenna. Jos tämä keskustelu ei ole huomenna täysin kuollut, voin kertoa miten kävi. (Ketä kiinnostaa!) <br />

Haluaisin, että järjestettäisiin koulujenväliset salibandykilpailut. Myös koris-ja jääkiekkokilpailut olisivat mukavat, vaikka en niissä niin kauhean hyvä olekaan. Pelaan muuten huomisissa kisoissa pakkina,(kuten yleensä)kertokaa jos joku muukin on pakki. Sitten (Jos vain jaksatte/kiinnostaa) vastaatte, JA KUNNOLLA!

Mää oon ollu joskus pakkikin mutta mun virallinen pelipaikka jaliksessa on kärki eli hyökkääjä.Muista puhistaa oman maalin edusta ja pelata pois vastustajan hyökkääjät.TSEMPPIÄ!

Vierailija

-Katajasydän- kirjoitti:

-Katajasydän- kirjoitti:Oletko ollut koulujenvälisissä kilpailuissa? Missä lajeissa? Kuinka usein olet ollut? Miten olet pärjännyt? Missä lajeissa tahtoisit että olisi koulujenväliset? Kertokaa siis. Itse kerron tuossa alapuolella.&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

Olen ollut koulujenvälisissä, joskaan en kovin usein. Kolmannella osallistuin ensimmäisen kerran, pallonheittoon. En pärjännyt kovin hyvin, joten se jäi silloin siihen. Vasta viidennellä uskalsin seuraavan kerran, pesäpallojoukkueeseen, mutta vain varajokeriksi.(Joukkueemme jäi kolmanneksi neljästä joukkueesta) Sitten aloin kehittyä urheilutaidoiltani, ja pääsin tänä vuonna mukaan koulujenvälisiin futiskisoihin. Itse kisat ovat huomenna. Jos tämä keskustelu ei ole huomenna täysin kuollut, voin kertoa miten kävi. (Ketä kiinnostaa!) &lt;br /&gt;<br />

Kultaa tuli! Ovelasti tässä samalla nostelen keskustelua... Ja jotta viesti ei jäisi luvattoman lyhyeksi, kerron vähän turnauksesta. (Ketä kiinnostaa) Olin puolustaja, kuten tavallisesti. Ei mitään pahempia mokia tapahtunut, mitä nyt kerran unohdin pari hyökkääjää vartioimattomaksi, mutta onneksi siitäkään ei tullut maalia. Vastapainoksi tosin torjuin yhden vastustajan laukauksen jalalla, kun maalivahti oli hieman häslännyt, ja enää minä olin hyökkääjän ja maalivahdin välissä. Jos se olisi mennyt maaliin, ottelu olisi luultavasti päättynyt tasan, ja olisimme joutuneet vielä taistelemaan jatkoonpääsystä. Se siis hyvitti mokani. (vaikka siitä ei maalia tullutkaan) Hävisimme turnauksen ensimmäisen ottelun 1-0, voitimme seuraavan 2-1, sitten tulivat pudotuspelit, joista pääsimme finaaliin voittamalla 2-0. Finaalissa sitten voitimme 5-1 joukkueen, jolle olimme hävinneet turnaksen alussa.

Hyvinhän se meni!

Vierailija

-Katajasydän- kirjoitti:

Jonsku Ankka kirjoitti:Kiinnostihan tuo Katajasydän. Luulenpa, että olet hyvä futiksessa. Olen ihan hyvä urheilussa ja muuten. 60 Metrin juoksu, meni viime vuonna aikaan 9,41. (Huom! Kisoissa). Lisäksi temppuilen eli trickaan ja parkouraan very lot more. (Mitenkä se nyt menikään ;D;D). &#034;Bäkit&#034; eli takaperinvoltit menee niin maassa, kuin korokkeeltakin. Aerialkin menee jotenkin ja flick (puoli-takaperinvoltti). Kaverini saa niitä asfaltilla jtn. yli 10. Montakin kaveria. Siellä Youtubessa niitä videoita löytyy. Kirjoittakaa vain wadetus, niin löytyy. Se ei ole kylläkään minun nickini. Öööh.. Anteeksi meni koulujen ulkopuolelle. ;D. No ei sentään. Kyllä minä koulussakin parkouraan ja trickaan ;DD.

No hyvä että jotakuta kiinnosti.: D Futiksessa olen kohtalainen, pahimmat puutteet minulla on nopeudessa ja pituudessa. Toisin sanoen olen hidas pätkä.; D Parkour on minulle tuttu laji, samoin trickailu, vaikka en niitä kovin aktiivisesti harrastakaan. Ei täällä ole tarkoitus puhua vain koulujenvälisistä, tajusin sen vain vähän myöhässä. Aloitusviesti oli lähetetty ja otsikko oli mikä oli. Olen kyllä saanut koulussa opettajilta äkäisiä katseita, kun olen hyppinyt aidoilla/aitojen yli.;D Käsilläseisonta on vanha juttu, mutta kärrynpyörä ei. Olin 12-vuotis-syntymäpäivääni(9.1.2008) asti pieni pullea poika, joten on ollut vähän töitä saada kunto kohoamaan. Sen lisäksi vielä repsahdin kesäloman aikana melko pahasti, laiska kun olen.;D Volttia olen harjoitellut patjalle, ja se on lähtenyt sujumaankin jo jotenkin. En vain ole viikkoon edes kokeillut mitään temppuja, koska koulu, sähly ja lenkkeily on vienyt kaiken ajan... Näin siis meillä, mitäs teillä?;D

Mää oon kans erittäin hyvä jaliksessa.Mua myös kiinnostaa!

Vierailija

-Katajasydän- kirjoitti:

Akuhullu97 kirjoitti:No, leukoja saan jotain 10... En nyt tarkalleen tiedä...:) Cooperin testissä saisin ehkä jotain 2500-2600 m. En ole mikään kovin hyvä pitkän matkan juoksija (15 km ajassa 1,40h), mutta kyllä juoksen 60 m. about 9,40 s. No, en ole varsinaisesti kehittynyt missään erityisesti, olen aina ollut suht. hyvä kuitenkin urheilussa. Toki luonnollista parannusta aina tulee...:)

Olen juossut 7-10 km 50 min.(Pituudesta ei ole varmaa tietoa, arviot on hiukan vaihdellut. Voisin ottaa askelmittarin mukaan ensi kerralla, eli tänään tai huomenna.) Millaisessa maastossa olet juossut lenkkisi?<br />

Muuten, Puhuva koira ja Joe_Mac_Duck, minkä ikäisiä olette?

Mää oon ainakin 9,ja jalkapallo ihminen...

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hei, älä nyt viitsi 5-postata! Vastaa kaikkiin kerralla.

Itse olen taas puolestani todella innokas yleisurheilija, ja muut lajit eivät ihan niin mieluisia ole minulle. Yhden kerran olen koulujenvälisissä yleisurheilukisoissa ollut, hyvin meni. Osallistuin kuulantyöntöön ja pituushyppyyn.

Kuulantyönnössä voitin, aika selkeästi, ainakin puoli metriä muistaakseni jäi eroa toiseen. Pituushypyssä johdin pitkään, mutta lopussa luokkakaverini meni ohitse, ja jäin sijalle 2, tuloksella 4,21.

Vierailija

-Katajasydän- kirjoitti:Oletko ollut koulujenvälisissä kilpailuissa? Missä lajeissa? Kuinka usein olet ollut? Miten olet pärjännyt? Missä lajeissa tahtoisit että olisi koulujenväliset? Kertokaa siis. Itse kerron tuossa alapuolella.<br />

<br />

Olen ollut koulujenvälisissä, joskaan en kovin usein. Kolmannella osallistuin ensimmäisen kerran, pallonheittoon. En pärjännyt kovin hyvin, joten se jäi silloin siihen. Vasta viidennellä uskalsin seuraavan kerran, pesäpallojoukkueeseen, mutta vain varajokeriksi.(Joukkueemme jäi kolmanneksi neljästä joukkueesta) Sitten aloin kehittyä urheilutaidoiltani, ja pääsin tänä vuonna mukaan koulujenvälisiin futiskisoihin. Itse kisat ovat huomenna. Jos tämä keskustelu ei ole huomenna täysin kuollut, voin kertoa miten kävi. (Ketä kiinnostaa!) <br />

Kultaa tuli! Ovelasti tässä samalla nostelen keskustelua... Ja jotta viesti ei jäisi luvattoman lyhyeksi, kerron vähän turnauksesta. (Ketä kiinnostaa) Olin puolustaja, kuten tavallisesti. Ei mitään pahempia mokia tapahtunut, mitä nyt kerran unohdin pari hyökkääjää vartioimattomaksi, mutta onneksi siitäkään ei tullut maalia. Vastapainoksi tosin torjuin yhden vastustajan laukauksen jalalla, kun maalivahti oli hieman häslännyt, ja enää minä olin hyökkääjän ja maalivahdin välissä. Jos se olisi mennyt maaliin, ottelu olisi luultavasti päättynyt tasan, ja olisimme joutuneet vielä taistelemaan jatkoonpääsystä. Se siis hyvitti mokani. (vaikka siitä ei maalia tullutkaan) Hävisimme turnauksen ensimmäisen ottelun 1-0, voitimme seuraavan 2-1, sitten tulivat pudotuspelit, joista pääsimme finaaliin voittamalla 2-0. Finaalissa sitten voitimme 5-1 joukkueen, jolle olimme hävinneet turnaksen alussa.

Vierailija

Koulujen välisissä olen ollut lentopallossa, yleisurheilussa, koripallossa ja hiihdossa. Viimeksi tuli kultaa pituushypyssä ja hopeaa keihäässä.

Vierailija

-Katajasydän- kirjoitti:Ainiin, voisitte myös kertoa liikutteko muuten paljon, montako leukaa saatte vedettyä, oletteko kehittyneet joissakin lajeissa yms. Eikä kannata nolostella, vaikka jossain ei kauhean hyvä olisikaan! Puhukaa siis suoraan ja totta. Itse en ole vielä mikään kauhean kovakuntoinen, mutta silti huomattavasti paremmassa kunnossa kuin tasan vuosi sitten. Cooperin testissä juoksin 2240, jonka jälkeen aloin vähän treenata, ja nyt jos joskus testit ovat, tavoite on 2500.(Vähintään) Käyn myös pari kertaa viikossa lenkillä, vedän leukoja joka päivä (koska ennätys on vain 7 : (, tosin, vuosi sitten en päässyt yhtään!) Sählyä pelaan yms. Eli kertokaa siis! Itse en ole tyytyväinen tämänhetkiseen kuntooni,(Etenkään leuanvetoon) mutta se ei tarkoita sitä, että teidän pitäisi valehdella minulle tuloksianne! Rehellisyyttä ja vastauksia, kiitos!

Niin, ja paras tulos mulla cooperista on 2850. Tiedän kyllä että pystyn parempaankin.

Vierailija

Joo olen ollut 2 kertaa fudis ja yleiurheilujoukkueissa sekä myös kahdesti maastojuoksu kilpailuissa aina sijoilla 4-17. Jalkapallossa hävisimme kaikki ottelut 3-0. Cooperin olen juossut 2940m.

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Koulujen väliset kilpailut...<br />

<br />

Noo, olimme kolmannella luokalla siinä Hetkinen-lastenohjelmassa... Sitten olen ollut niin monesti koulujen välisissä jalkapallo- sähly- koripallootteluissa... Leukojen "vedosta" sen verran, että en mitään huimasti saa, vain 5-8, 8on enkka... Juoksu on aika kivaa, ja pesis... :D

Ai olitvai sepä kiva :D :) No en oo osallistunu yhteenkään koulujen väliseen tykkään vaan kattoo niitä

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:No, leukoja saan jotain 10... En nyt tarkalleen tiedä...:) Cooperin testissä saisin ehkä jotain 2500-2600 m. En ole mikään kovin hyvä pitkän matkan juoksija (15 km ajassa 1,40h), mutta kyllä juoksen 60 m. about 9,40 s. No, en ole varsinaisesti kehittynyt missään erityisesti, olen aina ollut suht. hyvä kuitenkin urheilussa. Toki luonnollista parannusta aina tulee...:)

Olen juossut 7-10 km 50 min.(Pituudesta ei ole varmaa tietoa, arviot on hiukan vaihdellut. Voisin ottaa askelmittarin mukaan ensi kerralla, eli tänään tai huomenna.) Millaisessa maastossa olet juossut lenkkisi?

Muuten, Puhuva koira ja Joe_Mac_Duck, minkä ikäisiä olette?

Vierailija

LempiLyydia kirjoitti:

-Katajasydän- kirjoitti:Minulla on kymmenen tavoitteena vasta...: ( Mutta sainpahan äsken kiskottua kahdeksan. Edistystä : D

<br />

Aika hyvin vedetty!! Mutta mua vaan kiinnostaa, että ootsä Joensuusta? Vai mistä toi nimimerkki? Itse oon Joensuusta, tai ent. Pyhäselän alueelta..

Ei, en ole. (Vaikka serkkuni sieltä onkin)Nimimerkki tulee sukunimestä väännettynä. Kiitos kehuista, nykyään oon jo parantanukkin tulosta.(Leija: D)Täällä sivuilla kun en ole varmaan puoleen vuoteen taas käynyt, niin tuntuu hauskalta lukea vanhoja viestejäni. Kun olen koneella käymistä vähentänyt, vastaavasti kunto on kohonnut. Kyllä nykyään saisin kaikissa lajeissa parempaa tulosta aikaan kuin ennen.(Hyvä sanoa testaamatta xD No, ihan totta: D) Koulujenvälisiin kilpailuihin liittyen, muutaman päivän päästä pesisturnaus!

P.S. Kiitos Mortti ja Vertille tsemppauksesta, kesällä taas futista ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat