Bassot ja muut soittimet!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis keskustelua (yllätys ylläty) soittimista ja soittamisesta. Voitte antaa toisillenne neuvvoa soittamisesta ja sen aloittamisesta. Mitä mieltä olette soittimista ja muista. Mitä biisei osaatte soittaa?

Ja neuvvokaa niitä jotka haluaisivat oppia soittamaan. Ja minultakin saa kysyä neuvvoa. Dr.basisti......;)

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

Meiltä löytyy basso, koskettimet, 2 nokkahuilua, huuliharppu, 2 kitaraa ja bongot. En muista kaikkia biisejä joita osaan.

Vierailija

Sähkökitaran omistan ja sitä harrastan osaan soittaa AC/DC:n Highway to hell:in Ja Back in black:in ja tietysti myös joitain riffejä sekalaisista biiseistä.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Meilläkin on kotona kaikenlaisia soittimia! No, itse osaan soittaa vain koskettimia, nokkahuilua, bongoja ja vähän jotakin muuta. Kitaraa silleen, tiedätte miten. Eli "Ding-Dong"-Tyylillä...:)

Ööööh? Niin, osaatkos sinä, BM, soittaa Alppitorvea?:D

Vierailija

Haluaisin ruveta laulamaan, mutta se ei mahtuisi päiväjärjestykseeni, koska kouluviikolla ainoa vapaapäiväni on tiistai. Soitan viulua opistossa, tavis orkesterissa ja kuoro festareiden säestys orkesterissa. Osaan soittaa pianolla Phantom Of The Operan oikean käden soinnut. Osaan soittaa vähän kitaraa.

Vierailija

Huoh:( Täytyy myöntää etten osaa soittaa mitään :I Meil oli tänään musaa pelkäsin musan tunnil ihan sairaasti et joudun soittamaan,en voi sille mitään että pelkään soittaa.Pitäis varmaan kohdata pelko eli yrittää soittaa.Meijän tunnil olis vaan pitäny soittaa kitarasta vaan yhtä kieltä samoin bassosta,pianosta vaan yhtä kosketinta,rummuista kaks bassoo ja yks tavallinen lyönti.Oikeesti mul oli koko musan tunnin ajan kauheen huono olo ja olin kiitollinen ettei minun tarvinnut soittaa.Onneksi musan tunnin jälkeen pääsee kotiin:^)

Vierailija

JAAHUUU! Toimitus sai korjattua entisen profiilini kuntoon. Thank you toimitus! En omista mitään soittimia enkä soita. Joskus soitin nokkahuilua.

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:JAAHUUU! Toimitus sai korjattua entisen profiilini kuntoon. Thank you toimitus! En omista mitään soittimia enkä soita. Joskus soitin nokkahuilua.

Oho!

Vierailija

Multa löytyy vaan 3 kielinen kitara minkä löysin roskiksesta. Mutta varmaan aijjon pyytää sähkökitaraa joululahjaks. Vaikka ne onkin niin kalliita:)

Vierailija

Siru05 kirjoitti:Huoh:( Täytyy myöntää etten osaa soittaa mitään :I Meil oli tänään musaa pelkäsin musan tunnil ihan sairaasti et joudun soittamaan,en voi sille mitään että pelkään soittaa.Pitäis varmaan kohdata pelko eli yrittää soittaa.Meijän tunnil olis vaan pitäny soittaa kitarasta vaan yhtä kieltä samoin bassosta,pianosta vaan yhtä kosketinta,rummuista kaks bassoo ja yks tavallinen lyönti.Oikeesti mul oli koko musan tunnin ajan kauheen huono olo ja olin kiitollinen ettei minun tarvinnut soittaa.Onneksi musan tunnin jälkeen pääsee kotiin:^)

Sorry et tuplapostaan toi juttu oli ihan totta joka sana. Voisko joku auttaa mua oon musan tunneiaina ihan hermorauniona

Vierailija

Mä kyllä haluaisin osata soittaa rumpuja mutta kun meillä ei ala-asteella (ai niin, alakoulussa) ollu mitään muuta ,kun se saamarin nokkahuilu...

Vierailija

Soitan koskettimia/pianoa harrastuspohjalta, käyn kerran viikossa soittamassa koululla bändikerhossa. Ihanaa Mac Ducky, että toimitus sai profiilisi kuntoon, ihmettelin, että missä oikein olet... :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat