visailu

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

säännöt:annan5 kysymystä ja ne ketkä vastaavat ainakin viiteen oikein pääsevät jatkoon.uudet kysymykset(5kysymystä).ketkä tietävät ainakin3,pääsevät jatkoon.jne.ekat 10 kysymystä:1.minä vuonna roope on syntynyt?.2.mikä on akun toinen nimi?.3.oletko hyvä piirtämään aku ankkaa?;)4.kuka on julle ankanpään poika?.5.kuka on paras käyttäjä akun sivuilla?

Kommentit (15)

Vierailija

1.?

2.Fauntreloy

3.Ihan ok (en ole lähettänyt kuvia galleriaan)

4.Kornelius Ankanpää

5.Ankkarock (On muitakin tosi hyviä mutta mainitsin nyt vain yhden)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Ai olen siis jatkossa? Vau. Oletko käynyt katsomassa galleriatöitäni, kun kerran se piirrustusvastaukseni oli oikein?

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

1.?

2.Fauntleroy

3.Ihan ok(En ole lähettänyt galleriaan)

4.Kornelius Ankanpää

5.Ankkarock(on muitakin hyviä)

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

1.?

2.Fauntreloy

3.Olen kohtalaisen hyvä (En ole lähettänyt mitään töitä galleriaan)

4. Kornelius Ankanpää

5.Monet, mutta paras on Aleksi MacAnkkahullu.

Vierailija

1.?2.Fauntreloy.3.Olen aikas hyvä piirtämään Akua.4.Kornelius Ankanpää.5.Ähh...vaikea sanoa,kaikki ovat niin kivoja.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

1. ?

2. Fauntleroy

3. Olen hyvä.

4. En mene mainitsemaan

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

sori, sekosin. Tarkoitin että viiedettä en mene mainitsemaan, ja neljännen kysymyksen vastaus on Kornelius Ankanpää.

- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

simohöö kirjoitti:säännöt:annan5 kysymystä ja ne ketkä vastaavat ainakin kolmeen oikein pääsevät jatkoon.uudet kysymykset(5kysymystä).ketkä tietävät ainakin3,pääsevät jatkoon.jne.ekat 10 kysymystä:1.minä vuonna roope on syntynyt?.2.mikä on akun toinen nimi?.3.oletko hyvä piirtämään aku ankkaa?;)4.kuka on julle ankanpään poika?.5.kuka on paras käyttäjä akun sivuilla?

näin se meni.ei viisi kysymystä viidestä vaan 3viidestä

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat