puuttuva ankka

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko kelläkään tapahtunut niin että olisi puuttunut ankkari? Minulla on käynyt niin.

Kommentit (12)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Minulla ei ole tapana kadotella akkareita, mutta erehdyksissäni olen joskus luullut kadottaneeni.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Taikisfani kirjoitti:Minulla ei ole tapana kadotella akkareita, mutta erehdyksissäni olen joskus luullut kadottaneeni.

Niin. se on huono tapa! Heh.

Minullakaan ei ole Akkareita kadoksissa.

Vierailija

On yhden kerran. Tai no, lehti tuli meille Torstaina, mutta naapuriin tuli jo Keskiviikkona. Ja hävinnytkin on pikkuveljen ansiosta.. Onneksi se löytyi sitten.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No onhan se muutaman kerran tullut vasta Torstaina. Akkareita ei ole kyllä yhtään hukkunut(Onneksi).

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Ei ole onneksi vielä kadonnut mitään. Musta tuntuu että aa n:o 51 v:1996 on kadonnut koko maailmasta. :'(Nyyh! Mun on pakko saada se, pakko!:'(

Vierailija

En tajunnut hölkäsenpöläystä kysymyksestä, mutta jos tarkoitat sitä, että akari ei oo tullut, ei oo kyllä tapahtunut, sillä me asutaan sellasessa paikkaa että loppuminen ei oo kovin todennäköistä.

Vierailija

Pari kertaa mutta asia on nopeasti korjattu.

PS. Se on pikkusiskoni joka niitä viskelee minne sattuu. (h)-(hmph!)-(h) (6)-(MURR!!)-(6) :'(-(yhyy!)-:'(

Vierailija

Touhula kirjoitti:Millä lailla puuttunut? Ei ole tullut kotiin?

Jos esim. olet vahingossa heittänyt sen jonnekkin eikä sitä enää löydy. Sitä ?tte tarkoittaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat