käyttäjävisa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

sanon vihjeitä käyttäjistä ja teidän pitää arvata oikea käyttäjä.

hänet on valittu monta kertaa parhaaksi käyttäjäksi.

hänen profiilikuvaansa koristaa milla magia.

toivottavasti tämä henkilö näkisi tämän visan.

vastauksia!

Sivut

Kommentit (65)

Vierailija

Tyhmä kysymys. Painat Alt Gr: rän pohjaan, ja painat nelosta. Jos sinulla on läppäri, nuolien vieressä on, €<--tämä merkki. Kysymys: Kyseisen käyttäjän käyttäjänimessä, on nimi, mikä voisi olla hänen oikea nimi. Hänen käyttäjänimessään on, kaksi numeroa.

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:

Kurpitssa kirjoitti:

Kaljakori kirjoitti:Noh.. Kuka on/oli tämän foorumin pahin tuplapostaaja?

&lt;p /&gt;<br />

Ehdottomasti se ihmeen Aleksi

Vai olen minä tupla/tripla/tzipla-postaaja??? En ole koskaan tuplapostannut! Tapsa voi todistaa!

Ei Aleksi olekaan tupla tai tripla postannut!

Vierailija

Kurpitssa kirjoitti:

Kaljakori kirjoitti:Noh.. Kuka on/oli tämän foorumin pahin tuplapostaaja?

<p />

Ehdottomasti se ihmeen Aleksi

Vai olen minä tupla/tripla/tzipla-postaaja??? En ole koskaan tuplapostannut! Tapsa voi todistaa!

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

___Aku Ankka___ kirjoitti:Kuka myönsi olevan Hacer keskustelu palstalla?(Hän kirjoittelee vieläkin mutta on ollut jäähyllä)

Af1 sanoi olevansa, mutta minä en ainakaan sitä usko.

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Taikisfani kirjoitti:

Tapsa99 kirjoitti:Hänen profiilikuvassaan on Hupu ja minun mielestäni hän on näiden sivujen mukavin käyttäjä. Kuka hän on?

Aleksi MacAnkkahullu 010898!

Oikea vastaus!

Vierailija

simohöö kirjoitti:

djduck kirjoitti:Simohööllä on aika epämääräiset vihjeet. Eihän kukaan saa selvää, sinun &#034;selvistä&#034; vihjeistä. Ei ole hajuakaan. Se ei ole Aku Ankka. Huomatkaa se.&lt;br /&gt;<br />

Tässä minun vihjeeni: Hän on liittynyt sivuille 13.03.2008 ja hänellä on kuvassaan itkevä eläin. Hän yrittää koko ajan saada enemmän viestisaldoa. Hänellä on myös aika epäselvä kirjoitustapa. Siinä on aika paljon virheitä. Hänellä on 9 mitallia ja minun mielestä aika turhia ja typeriä keskusteluja. Hänen viestinsä ovat yleensä kaksi rivisiä. Hänen käyttäjänimessään on ihmisen nimi, mutta ensimmäinen kirjain on pienellä. Arvatteko? Tuon arvaa, ja helposti. Mietitte 10 sekunttia, ja näpyttelette vastauksen. (Vihje: s******.) Vastatkaa sitten, eli hopi hopi! Viestejä näpyttämään. Moro sano poro, tai paremmin djduck.

Kiitos palautteesta:@,mutta et ole nähnyt pahimpia kirjoittajia.<br />

ps.vastaus oli Appelsiini.

Vastaus olet sinä! Simohöö!

Vierailija

seuraava:hän on ollut uusien sivujen ekoilla viikoilla postittajien kärjessä.

hänen proffassaan oli pieni lamppupää.

(ei niin helppo)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat