Nyrkkeily

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Harrastaako kukaan nyrkkeilyä? Mä en harrasta mut mun yks kaveri harrastaa.

Kommentit (10)

Vierailija

no minä harrastan taistelu lajeista eurobudoa (aikido,judo,karate) mut on joskus kiva ottaa matsii nyrkkeily hanskoje kaa

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Joskus olen (teoriassa) kokeillut.

Tässä muutama vuosi sitten vielä harrastelin itsepuolustusta (oli mm. Kas-Pinia, Kung Fua tms.) ja silloin treeneissä otettiin välillä ihan vaan huvin vuoksi matseja (vapaaottelu olisi ollut hauskempaa :P). Mitään pisteitä tai vastaavaa ei tietenkään laskettu, ne on ihan turhia. Ja eikä kyllä tullut tyrmäyksiäkään... ^^ Leuka taisi kyllä kerran mennä lievästi sijoiltaan (aka. kipeytyi vain).

Onhan tuo sinänsä ihan mukavaa itse nyrkkeillä, mutta nuo ammattilaiskisat on ihan ylitylsiä. Jotkut pisteet, pyh...

Ja kuten yksi opettajani sanoi kerran nyrkkeilijöistä: "Hidasta, hidasta."

Vierailija

Mä harrastan nyrkkeilyy...

... ja yleis urheiluu ja tanssii....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Vierailija

En harrasta, mutta harrastan uintia kilpailemalla välillä, ja kuvataidekoulua. Kuvataidekoulua olen harrastanut kohta n. 6 vuotta.

Vierailija

EN harrasta nyrkkeilyä, mutta olen kokeillut. Minun mielestä on tylsää hakata kokajan jotain säkkiä, tai sitten jotain vastustajaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat