Ankkapiirtäjien nimikirjoitukset

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin, mitä nimikirjoituksia tai omistuksia teillä on? Itse sain tänään Don Rosan nimikirjoituksen omistuksella! Se oli mun eka ankkapiirtäjän nimikirjoitus, ja seuraavaksi aion yrittää saada Daan Jippesin ja Freddy Miltonin nimikirjoitukset.

Kommentit (15)

Vierailija

A.N.K.K.A kirjoitti:Kenellä muuten on Carl Barksin nimikirjoitus? Sille jolla on mä oon kateellinen. Mä haluaisin Carl Barksin nimmarin.

Noo.. siinä tapauksessa joudut ostamaan sen. Barkshan kuoli parisen vuotta sitten.

Omistan ainoastaan Rosan nimmarin, jonka sain kun oli käymässä Suomessa. Löytyy "Temppeliherrojen kätketty kruunu"- teoksen alkusivulta.

Vierailija

Tukedi kirjoitti:Myönnän että minulla ei ole ainuttakaan.

Siin tapauksessa kannattaa tavta Daan Jippes, niin saatat saada sen nimmarin.

Vierailija

Kenellä muuten on Carl Barksin nimikirjoitus? Sille jolla on mä oon kateellinen. Mä haluaisin Carl Barksin nimmarin.

Vierailija

No kohta on! Huomenna menen Jumboon hakemaan Rosan nimmarin ja parin viikon päästä kirjamessuille hakemaan Jippesin ja Miltonin nimmarit. Taitaa olla tämä lokakuu ankistien unelma kuukausi.

Vierailija

A.N.K.K.A kirjoitti:Hei muuten, tietääkö kukaan, milloin se WALL.E sarjakuva ei oo enään luettavissa?

Se on varmaan aina luettavissa.

Minulla ei ole ainuttakaan nimikirjoitusta vaikka haluaisin.

Vierailija

Minulla on nimmareita pyöreä nolla... Tahtoisin palavasti sen Don Rosan nimmarin ja huomennahan se on Helsingissä, mutta miksi Helsingissä? Sapettaa sellainen, että hän menee aina Helsinkiin jonne minulta on pitkä matka...

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

mulla on niiten Neljä Mestaria (Korhonen, Gattino, Ferioli, Rodricues) nimmarin, Cavazzano ja sain tänään sekä nimmarin että piiretyn kuva Don Rosalta. Ei siellä kyllä monta ihmistä ollu ku tulin tunnin aikasemmin niin olin siellä ehkä kakskyt minaa yksin siinä "jonossa".

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat