Tytöt tänne, kiitos! pojatkin saa tulla jos vaan haluaa...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

No tämä keskustelu olisi enemmän tytöille. Jos pojat haluu liittyy tähän keskusteluun mukaan niin, senkus vaan. Lukeeko kukaan mangaa, witch:iä, tai iinestä? Entä kattooko kukaan High school musicalia tai Hannah Montanaa? Mitäs sarjoja toivoisitte Aku Ankkaan ja mikä Akkarin hahmoista on kivoin? kertokaa mielipide!

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

En lue mangaa syy siihen tylsää. En lue myöskää witch:iä ja iinestä.HSM tylsä.Hannah Montana en katso. lempparihahmo on milla.Aku ankkaan vois tulla jotai roopen nuoruustarinoita. Ja niille tiedoksi jotka eivät tiedä olen tyttö

Vierailija

Ois sopinu paremmin tonne räjähtäneeseen Pulinoihin!

Noista luen vain Iinestä, about kolmesta neljään on lehteä, aion ostaa seuraavanki kun on halloweenaiheinen.

Montanaa katoin vahingossa pari minsaa.

Vierailija

Puhuva Koira kirjoitti:Pikkusiskoni lukee iines-lehteä. Itse keskityn muihin julkaisuihin.

Onnittelut sinulle Viikon Vieras-kisan voitosta!

Minä en lue mangaa, Witchiä enkä Iines-lehteä. En myöskään pidä ollenkaan High School Musicalista tai Hannah Montanasta.

Vierailija

Iinestä luen vähän, witchiä hiukkasen, mangaa en laisinkaan. High School Musical on ihan hyvä, mutta Hannah Montana ei kiinnosta.

Vierailija

Höö... Manga tyttöjen, Witchi tyttöjen, High School musical tyttöjen, Iines tyttöjen? Kuka näin väittää, olen kaikki nuita lukenut/katsonut ja mielestäni on röyhkeää lajitella nuo tyttöjen ja poikien kesken! Manga varsinkin on poikien, että tyttöjen!

Vierailija

En oikein lue mitään noista, joskus iinestä. High school musical on ihan hyvä elokuva mutta en mene kuitenkaan sitä mihinkään elokuviin katselemaan.

Vierailija

Tässäpä vähän palautetta: En häpeä sanoa että katson Hannah Montanaa ja että kuuntelen sitä. :P En lue Iinestä enkä Witchiä. Yhden Iineksen kyllä omistan. :) High School Musicalia kahton mutta nykyään harvemmin. HSM3 on kyllä pakko nähdä. ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat