Koulu parakissa hiukan pidemmän kuin kivenheiton päässä pääkoulusta

Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Eli meidän ikäryhmää olla ensivuonna siirtämässä parakkiin 400 metrin päähän koulusta. Lukiolla joudutaan ilmeisesti menemään syömään. Onko teillä kokemuksia parakeista ja onko hyvä, että luokkia siirretään parakkeihin?

Kommentit (9)

Vierailija

Otan osaa Salwer... Minä olen ollut parakissa 4vuotta, se on kamalaa! Eka luokka oltiin koulun päärakennuksessa, parakit on kamalia... Ei tosiaankaan ole hyvä... Parakit on ahtaita, ja kun sataa, joutuu kuitenkin juoksemaan kvarsinaiseen kouluun syömään, ja opettajat valittaa kun on lipo märkä...Ja sekin kuin olisi meidän syy... :(

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Otto Ankka-94 kirjoitti:Minulla ei ole minkäänlaisia käsityksiä parakeista!

Parakit ovat sellaisi lisärakennuksia, joissa on yleensä muutama luokka. Yleisesti ne kärrätään paikalle ja rakennetaan aivan muualla kuin mihin loppujen lopuksi päätyvät.

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:

Parakit ovat sellaisi lisärakennuksia, joissa on yleensä muutama luokka. Yleisesti ne kärrätään paikalle ja rakennetaan aivan muualla kuin mihin loppujen lopuksi päätyvät.

Siis aina välillä...Meidän kouluun rakennettiin 40vuotta sitten lisäparakki, jonka piti olla VÄLIAIKAINEN, mutta ei siltä näytä...Niiden kun piti tehdä kokonaan uusi koulu, heti kun me lähdetään tosta koulusta... :^)

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:

Juu, kyllä tajusin itse sen mikä parakki on, mutta en ole ollut sellaisessa (huh, en jaksa alkaa selittämään).

Minä olen ollut aina samassa rakennuksessa, mutta 1 ja 2-luokilla eräänlaisessa "siivessä", joka sijaitsi vähän syrjempänä ruokalasta ym:sta.

Vierailija

No, minulla oli yläasteella muutama tunti parakissa ja ne eivät ole sieltä mukavimmasta päästä. Sitä paitsi yhteen aikaan siinä parakissa oli joku homevaurio tms. ja se jouduttiin pitää kiinni jonkin aikaan.

Vierailija

Sori että nostan tämmösen vanhan topan...

Mutta joo itse olin parakissa ei se kovin kivaa ollut muttei sille mitään voinut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat