Millaiseksi kuvittelet...? (versio 3) :D

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Noih! Kun aikoinaanhan Millaiseksi kuvittelet, siis se ensimmäinen ja toinen oli vähän niinkuin laittomasti tällä foorumilla, niin tänne sen saakin sitten pistää.

Koska käyttäjiä menee ja tulee, niin pistänpä nyt säännöt kolmanteen kertaan ihan juuresta pitäen:

Eli tarkoituksena on kirjoittaa edellisestä tähän topicciin vastanneesta ikää, pituutta, silmien ja hiusten väriä, yms. Mutta idea piileekin siinä, kun niitä asioita ei tiedä. Pitää kirjoittaa sen sen mukaan, mitä luulee tiettyjen tekstistä suuntautuvien seikkojen, ja tietysti henkilön kertoman perusteella.

Aloitetaan

Sami-96

Sivut

Kommentit (209)

Vierailija

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:

ateria kirjoitti:

Tapsa99 kirjoitti:Ateria: Kissoja rakastava 9-12 tyttö\poika joka on rauhallinen, mutta saa joskus kiukunpuuskauksia. Aika pieni kooltaan. Pituus noin: 130cm ja paino noin 30kg.

&lt;br /&gt;<br />

Huh, kuinka läheltä piti! Ainoa virhe oli pieni koko. Olen 168 cm pitkä ja 42 kg painava. Tai no, olenhan minä aika pieni.&lt;br /&gt;<br />

Lisää arvauksia

Oliko pakko hypätä minun yli???

Anteeksi, jos niin voi pyytää

Vierailija

ateria kirjoitti:

Tapsa99 kirjoitti:Ateria: Kissoja rakastava 9-12 tyttö\poika joka on rauhallinen, mutta saa joskus kiukunpuuskauksia. Aika pieni kooltaan. Pituus noin: 130cm ja paino noin 30kg.

<br />

Huh, kuinka läheltä piti! Ainoa virhe oli pieni koko. Olen 168 cm pitkä ja 42 kg painava. Tai no, olenhan minä aika pieni.<br />

Lisää arvauksia

Vierailija

_wonderlust_ kirjoitti:Ei sitten ole liian tietopainotteinen tämä arvaus.. <br />

Sami on kutakuinkin metrin ja 60 sentin mittainen miehenalku, toistaiseksi vaikuttaa ala-asteella. Ruskeat iukset, vaaleahkot silmät (et kuitenkaan näytä kalalta) ja lempivärit tummansininen ja vihreä. Melko puhelias tyyppi, muttei kuitenkaan se äänekkäin. Käyttää verkkareita, asuu maalla ja tykkää mopoista. Musiikkimaku on suomalaispainotteinen, Eput ja Leevi&#38;the Leevings pyörivät usein koneella/ämpeessä/missä ikinä. Sami on luokalla, jossa on hyyyvin vähän tyyppejä verrattuna esim. omaan ryhmäkokooni : D Mitäs vielä? Tämä on puhdas veikkaus: luulen, että Sami tykkää enemmän jalkapallosta kuin jääkiekosta.

Heh, olet ehkä joskus saattanut lukea jotain mitä olen kirjoitanut... : D Kaikki täsmäsi, paitsi jos turkooseja silmiä voi vaaleiksi sanoa.

No, Wondy, sinusta en ole kai vielä ikinä tehnyt, mutta luulisin että olet tämänmoinen: Olet ns. 170cm pitkä, tummahiuksinen, tummista väreistä pitävä naispuolinen ihminen. Muusiikkimaultasi kuuntelet hieeman raskaampaa musiikkia kuin tälläinen Leevi-Eppu -musiikki. Pukeudut aika useasti mustaan ja muihin tummiin väreihin. Silmäsi on varmaan aika tumman siniset. Asut siellä jossain etelä-Suomen suunnalla. Et ole kovin halukas ajamaan millään mopolla, mitä sanoit "pieneksi päristimeksi". No, kuin meni?

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Olet 168 cm pitkä, ja 42 kg painava. Olet tyttö, ja eläinrakas sellainen? Olet 12 vuotta.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Taikisfani kirjoitti:Olet 168 cm pitkä, ja 42 kg painava. Olet tyttö, ja eläinrakas sellainen? Olet 12 vuotta.

Ei läheskään! Olet itse 12 v. poika, paino on 47 kg ja pituus 156 cm.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

ateria kirjoitti:

&lt;br /&gt;<br />

Huh, kuinka läheltä piti! Ainoa virhe oli pieni koko. Olen 168 cm pitkä ja 42 kg painava. Tai no, olenhan minä aika pieni.&lt;br /&gt;<br />

Lisää arvauksia

Olisin muten arvioinut sinut, mutta aterian viesti hämäsi minua. Olet varmaankin 11 vuotias poika, joka tykkää hurjasti akkareista. Et pidä eläimistä? Olet 158 cm pitkä. Painoa en osaa arvailla.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

ateria kirjoitti:

ateria kirjoitti:

&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Huh, kuinka läheltä piti! Ainoa virhe oli pieni koko. Olen 168 cm pitkä ja 42 kg painava. Tai no, olenhan minä aika pieni.&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Lisää arvauksia

<br />

Anteeksi, jos niin voi pyytää

Ainoa anteeksipyyntö jonka hyväksyn on että pistät miltä minä näytän.

Vierailija

Taikisfani kirjoitti:Olet 168 cm pitkä, ja 42 kg painava. Olet tyttö, ja eläinrakas sellainen? Olet 12 vuotta.

Taas tosi läheltä! Nyt en anna vihjeitä itsestäni, koska muuten saattaisin kertoa koko elämäni yksityiskohdat.

Lisää arvaksia, kiitos

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Ööööööö. Tuo oli kylläkin minun arvion ateriasta. Sinun arviosi on tuon tässä lainaamani viestin alapuolella.

- Xadhum (TK 12/2000)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

ateria kirjoitti:

<br />

Taas tosi läheltä! Nyt en anna vihjeitä itsestäni, koska muuten saattaisin kertoa koko elämäni yksityiskohdat.<br />

Lisää arvaksia, kiitos

Hööööh. Arvioinkin sinut kertomiesi yksityiskohtien pohjalta.

- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Aleksi MacAnkkahullu 010898: Olet Aleksi niminen poika, joka tykkää olla koulupainia ja voitti Eetun 5-1. Olet luutavasti 4B luokalla.

Käytät toisen virheet itsesi hyväksi!

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Kaikki olivat väärin mutta pituus liippasi läheltä. Paino ja ikä olivat väärin. Saatatte ehkä luulla minua vanhemmaksi kuin oikeasti olenkaan. ;)

- Xadhum (TK 12/2000)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Ateria: Kaikki mitä edellisessä viestissäsi lukee, mutta olet A luokalla. Pidät liikunnasta? Lempiaineesi koulussa on kuvataide.

- Xadhum (TK 12/2000)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Taikisfani kirjoitti:Ateria: Kaikki mitä edellisessä viestissäsi lukee, mutta olet A luokalla. Pidät liikunnasta? Lempiaineesi koulussa on kuvataide.

Tarkoitin, viestissäNI.

- Xadhum (TK 12/2000)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat